Ik snap het nu! Ik kan gewoon niet rijden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 21:39

gijsenkim"]
[quote="runningkawa schreef:
Ik heb zelf het idee dat hoe verder je komt,
hoe meer dat je denkt dat je niet kan rijden Haha!


das de waarheid als geen ander.......... en dat maakt de ruitersport ook zo leuk......... nooit uitgeleerd, kan altijd beter Haha!
[/quote]

En daarom leren we iedere dag weer bij..

Zo en dan is het rijtje weer compleet..Vond het wel een zin die erbij paste.. Haha!

Idd paardrijden is geen makkelijk iets maar net wat je zegt,als je maar lol kunt hebben met je paard!! OK dan!

jacobien

Berichten: 533
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 21:52

runningkawa schreef:
Ik heb zelf het idee dat hoe verder je komt,
hoe meer dat je denkt dat je niet kan rijden Haha!


Ha ha ja
Hier kan ik me ook volledig in vinden. Bij paardrijden raak je nooit uitgeleerd !
En je moet ook altijd open blijven staan voor nieuwe dingen !

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 21:55

Ach, ik heb zelfs bij de grote topruiters nog nooit iemand gezien die voor 100% perfect reed op elk paard dat ie onder zijn gat kreeg. En wat is nu het belangrijkste, dat je supergoed kunt rijden, of dat je gewoon goed kunt rijden en lol en plezier hebt met je paard. Trouwens ik denk dat het paardrijden enorm saai zal worden als je echt àlles kon zonder moeite Knipoog

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 22:06

jacobien schreef:
En je moet ook altijd open blijven staan voor nieuwe dingen !

Idd ja, dat is vaak nog het allermoeilijkste. Altijd proberen in het achterhoofd te onthouden dat er meestal meerdere wegen zijn die naar Rome leiden en dat die mogelijk net zo goed cq beter zijn dan je eigen! Frusty Haha!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 22:55

Dit betekent echt niet dat je niet kan rijden hoor! En niemand is uitgeleerd betreft paardrijden, ook Anky niet!

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 23:09

runningkawa schreef:
Ik heb zelf het idee dat hoe verder je komt,
hoe meer dat je denkt dat je niet kan rijden Haha!



Pure waarheid!

Wietskuh

Berichten: 95
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: Stiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 00:56

mooi paaardjuh hoor heel appart mooi hoofdje!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 01:02

Hihi, Bedankt.

Tja dat je niet kan rijden besef je idd pas als het allemaal wat moeilijker wordt. Er zijn genoeg meisjes op de manege die zich gevorderd noemen. En die krijgen een paard net in galop.

Ik ben een beginner hoor. Maar zo erg vind ik dat niet. Ik heb lol en dat is het belangrijkste, nietwaar.

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 09:11

Precies, gewoon verder blijven oefenen. Als je niets meer te doen hebt is het ook zo saai he. Haha!
Ik zit al 13 jaar op hetzelfde niveau, daar baal ik pas van, jij boekt tenminste nog vooruitgang. Clown

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 10:08

Ach altijd als ik denk dat ik het eindelijk wat ga snappen gebeurd er wel weer iets waardoor ik idd denk dat ik het nooooit zal leren.

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 10:27

Nimber schreef:
Ach altijd als ik denk dat ik het eindelijk wat ga snappen gebeurd er wel weer iets waardoor ik idd denk dat ik het nooooit zal leren.



Dat heb ik ook.

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 10:52

Heike schreef:
Hihi, Bedankt.

Tja dat je niet kan rijden besef je idd pas als het allemaal wat moeilijker wordt. Er zijn genoeg meisjes op de manege die zich gevorderd noemen. En die krijgen een paard net in galop.

Ik ben een beginner hoor. Maar zo erg vind ik dat niet. Ik heb lol en dat is het belangrijkste, nietwaar.


ik zeg altijd dat je bij mij kan zien dat ik doorzettingsvermogen heb ik doe al 24 jaar iets (paardrijden) waar ik totaal geen aanleg voor heb!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:10

Lepeltje schreef:
Precies, gewoon verder blijven oefenen. Als je niets meer te doen hebt is het ook zo saai he. Haha!
Ik zit al 13 jaar op hetzelfde niveau, daar baal ik pas van, jij boekt tenminste nog vooruitgang. Clown


dan blijf jij nog op hetzélfde niveau, da's ook al wat Haha! ! ik heb zelfs vaak het gevoel dat ik achteruit leer, door allerlei fysieke kwaaltjes en beperkingen Verdrietig ...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:13

ingeo"]
[quote="Lepeltje schreef:
Precies, gewoon verder blijven oefenen. Als je niets meer te doen hebt is het ook zo saai he. Haha!
Ik zit al 13 jaar op hetzelfde niveau, daar baal ik pas van, jij boekt tenminste nog vooruitgang. Clown


dan blijf jij nog op hetzélfde niveau, da's ook al wat Haha! ! ik heb zelfs vaak het gevoel dat ik achteruit leer, door allerlei fysieke kwaaltjes en beperkingen Verdrietig ...
[/quote]

En jij hebt dan nog een reden....
Heb ook weleens het gevoel dat ik achteruit ga, maar zonder aanwijsbare reden Bloos!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:20

Richtje"]
[quote="ingeo"][quote="Lepeltje schreef:
Precies, gewoon verder blijven oefenen. Als je niets meer te doen hebt is het ook zo saai he. Haha!
Ik zit al 13 jaar op hetzelfde niveau, daar baal ik pas van, jij boekt tenminste nog vooruitgang. Clown


dan blijf jij nog op hetzélfde niveau, da's ook al wat Haha! ! ik heb zelfs vaak het gevoel dat ik achteruit leer, door allerlei fysieke kwaaltjes en beperkingen Verdrietig ...
[/quote]

En jij hebt dan nog een reden....
Heb ook weleens het gevoel dat ik achteruit ga, maar zonder aanwijsbare reden Bloos!
[/quote]

oohh, nu voel ík me weer even goed Haha! OK dan! !!

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:29

Richtje schreef:
En jij hebt dan nog een reden....
Heb ook weleens het gevoel dat ik achteruit ga, maar zonder aanwijsbare reden Bloos!



dat gevoel heb ik ook soms. Vooral als je dan in een flink dip in het rijden zit.

TOETJOEEE

Berichten: 438
Geregistreerd: 25-02-04
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:48

Woooww wel een heel mooi paard die Karan hoor!!
Groetjes

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 21:20

Als ik nu nog achteruit kan gaan moet ik wel heel knap zijn, ik krijg Trix nog niet eens nageeflijk, krijg haar niet voor mijn been maar we blijven oefenen. Haha!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:00

Lepeltje schreef:
Als ik nu nog achteruit kan gaan moet ik wel heel knap zijn, ik krijg Trix nog niet eens nageeflijk, krijg haar niet voor mijn been maar we blijven oefenen. Haha!


Geloof me het kan altijd erger Schijnheilig
Op dit niveau zit ik nu ook ongeveer, en het lijkt af en toe nog verder achteruit te gaan....