kaakchirurg bezocht ;-(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 14:10

Whahahaha dan zit er gewoon een steekje verkeert, weer eens wat anders dan een steekje los en eigenlijk niet eens zo vreemd Haha!

MIjn ma en vrienden hadden allemala zoiets van : Je bent toch niet bang?
En ik: Ja dat doet pijn...
En hun: je valt toch ook weleens van een paard?

En ik: ja maar das anders, dat doet geen pijn Haha!

Waarop ik aan wat andere dingen herinnert werd....de bloedneuzen, geschaafde rug, beklemde spieren enz. die door het paardrijden regelmatig voorkwamen.

Maar ik blijf er bij: das andere pijn, dat telt niet Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:27

Hum... klinkt niet echt lekker moet ik zeggen.....
Mijn verstandskiezen komen een beetje door, waarschijnlijk moet ik ook naar de kaakchirurg..... brrr heb er niet echt zin zo.

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:01

Cinzano schreef:
Hum... klinkt niet echt lekker moet ik zeggen.....
Mijn verstandskiezen komen een beetje door, waarschijnlijk moet ik ook naar de kaakchirurg..... brrr heb er niet echt zin zo.


je weet niet wat je mist......(zegt ze als het voorbij is)..... Haha! Haha!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:02

Haha, vervelend he, kiezen trekken:P IK heb er 8 laten trekken een paar jaar? geleden:S Is geen pretje, maar veel last heb ik er niet van gehad gelukkig! Beterschap ermee he!

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:47

Ik wil je vanavond ook wel even een schop geven hoor om te kijken of je "pijnhersens' weg zijn Schijnheilig . Als dan blijkt dat dat toch zeer doet hoef je ook niet meer bang te zijn voor de laatste kies die eruit moet (ja positief blijven). Doet dat ook geen pijn. Ach gut
Ik vond trouwens wel dat je erg leuk sprak hoor gisteren. Beetje moeilijk te verstaan maar ging best.
Maar ondanks dat het bij jou meevalt ga ik voorlopig nog niet naar de kaakchirurg. Moet wel heel veel pijn hebben, zo dat ik denk dat het niet erger kan. Vind het wel knap van je dat je bent geweest. OK dan!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 19:22

Cinzano schreef:
Hum... klinkt niet echt lekker moet ik zeggen.....
Mijn verstandskiezen komen een beetje door, waarschijnlijk moet ik ook naar de kaakchirurg..... brrr heb er niet echt zin zo.


Serieus ze zijn eruit voordat je het door hebt.
Op mijn verwijskaart stond zeer angstig persoon Haha! En ze hebben me heel lief geholpen *zeg ik niet snel* en toen de verdoving er in zat voelde ik helemaal niets.
Ding was eruit voor ik au kon zeggen Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:29

Ik krijg kriebels nu ik dit lees. Het bezig zijn in mijn mond vond ik nog niet zo erg toen ik bij de kaakchirurg was, maar de verdovingen en het geluid van het apparatuur.
Ik moet er wel bij zetten dat ik niet voor mijn verstandskiezen ben geweest. Ze gingen bij mij een tand verplaatsten en moesten toen ook door bot heen. Huilen

Kaleido's El Rosso (Kaleido's Don Pedro x Kennedy)
Daina van het Leemven
Shah IBN Estaman 16-05-1997 - † 25-06-2010

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 19:31

Dat klinkt pijnlijk.....bij mij was dat gelukkig niet nodig.
Maar idd alles er om heen is enger dan het uiteindelijke trekken.

Hij heeft 2 tellen geboort om hem wat losser te maken...en dat vond ik misschien wel het engst van het hele gebeuren.

Volgende maand gaat er een kies die afgebroken is door een vorige slager eruit......die is tot de wortel afgebroken....bbrrrr

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 10:56

Sily"]
[quote="Cinzano schreef:
Hum... klinkt niet echt lekker moet ik zeggen.....
Mijn verstandskiezen komen een beetje door, waarschijnlijk moet ik ook naar de kaakchirurg..... brrr heb er niet echt zin zo.


Serieus ze zijn eruit voordat je het door hebt.
Op mijn verwijskaart stond zeer angstig persoon Haha! En ze hebben me heel lief geholpen *zeg ik niet snel* en toen de verdoving er in zat voelde ik helemaal niets.
Ding was eruit voor ik au kon zeggen Haha!
[/quote]

Nou toch zit er ik niet echt op te wachten, brrrr wordt al eng bij de gedachte Scheve mond

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:18

Cinzano"]
[quote="Sily"][quote="Cinzano schreef:
Hum... klinkt niet echt lekker moet ik zeggen.....
Mijn verstandskiezen komen een beetje door, waarschijnlijk moet ik ook naar de kaakchirurg..... brrr heb er niet echt zin zo.


Serieus ze zijn eruit voordat je het door hebt.
Op mijn verwijskaart stond zeer angstig persoon Haha! En ze hebben me heel lief geholpen *zeg ik niet snel* en toen de verdoving er in zat voelde ik helemaal niets.
Ding was eruit voor ik au kon zeggen Haha!
[/quote]

Nou toch zit er ik niet echt op te wachten, brrrr wordt al eng bij de gedachte Scheve mond
[/quote]

ja, daarom was ik ook zo blij met de gang van zaken bij mij : ging eigenlijk gewoon op vóórkontrole bij de kaakchirurg, dus ik helemaal niet zenuwachtig, zegt hij: zullen we ze nú trekken....huhh?? n-n-nnuuu? *slik, slik* Bloos!
en een kwartiertje later stond ik buiten, 100 gram tanden lichter (nou ja Knipoog ).
had er dus niet over kúnnen piekeren OK dan!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:21

Kijk, dat scheelt een hoop

Ach aan de andere kant..... als je er heel erg tegenop ziet kan het alleen maar meevallen Knipoog
Ik ben ook twee keer geweest (één keer alleen trekken en één keer ook een gat in m'n kaak geboord ).... Eerste keer viel behoorlijk tegen, dus zag heel erg op tegen de tweede keer. Dat viel dus vreselijk mee Lachen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:22

Wow, da's toch wel lekker hoor dat je ineens zo snel geholpen kon worden... beter, anders ben je alleenmaar zenuwachtig (niet kunnen slapen enzo, brr)

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:34

Richtje schreef:
Kijk, dat scheelt een hoop

Ach aan de andere kant..... als je er heel erg tegenop ziet kan het alleen maar meevallen Knipoog
Ik ben ook twee keer geweest (één keer alleen trekken en één keer ook een gat in m'n kaak geboord ).... Eerste keer viel behoorlijk tegen, dus zag heel erg op tegen de tweede keer. Dat viel dus vreselijk mee Lachen


hier was het dus nét zo. ik heb vrééééééééselijke tanden Boos! , dus van kinds af aan uuuuren bij de tandarts doorgebracht. daar keek ik echt niet meer van op of om. tot er vorig jaar een tand uit moest; de tandarts (een hele goeie) ging zó voorzichtig te werk, maar dat rotding wou er maar niet uit. anderhalf uur voor één tand Bloos! . en weken duurde het voor het echt genezen was.
dacht ik nu: 3 tanden?? mij niet gezien hoor, dát moet maar onder volnarcose.
dus ik ter kontrole naar de kaakchirurg.....en het 'fluitje-van-een-cent'-gevolg staat dus hierboven Haha! Tong uitsteken !

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 13:51

Zal je net zien dat dat ene kleine miezerige tandje bij mij 10 keer meer pijn gaat doen dan deze mega kies Verdrietig

Cinzano maandag ochtend werd ik gebelt dat ik dinsdag middag terecht kon.
Maandag de hele dag bij de paarden geweest, dinsdag ochtend gewerkt en smiddags naar de chirurg, heb gelukkig de tijd neit gehad om te piekeren, ja ok in de auto had ik zoiets van draai um maar om er valt nog best mee te leven Haha!

Maar als je een week op pijnstillers geleeft hebt en je kussen snachts in elkaar geslagen hebt van de pijn ga je wel...

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 13:53

Sily schreef:
Maar als je een week op pijnstillers geleeft hebt en je kussen snachts in elkaar geslagen hebt van de pijn ga je wel...



ja daar zit wel wat in ja.... maar toch Schijnheilig

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 13:57

Cinzano"]
[quote="Sily schreef:
Maar als je een week op pijnstillers geleeft hebt en je kussen snachts in elkaar geslagen hebt van de pijn ga je wel...



ja daar zit wel wat in ja.... maar toch Schijnheilig
[/quote]

Heb je dat al gedaan dan? Knipoog
IN Pijnacker *vlakbij jou dus ook* zit de tandarts waar ik tegenwoordig *nou ja 1 keer tot nu toe* naar toe ga.
Heel erg lief en heel erg vriendelijk.....zelfs bij een in tranen hyperventilerende 23-jarige Haha!

Misschien wat voor jou?

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:41

dank je, ik zal er eens overna denken Scheve mond


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, Danij, Devitootje, GoogleAdsense, hollie, ijslandfan, Iris_Casper, laura22, Salinah, sterregoud, Titsia, xDeena_ en 149 bezoekers