een diepe adem..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 18:28

Als ik even heel egoïstisch ben, ben ik blij dat ik zoiets niet heb hoeven meemaken om die ommekeer te voelen, dat je idd moet genieten van het leven en alles wat je daarin gegeven is, want het kan zo kort zijn.
Een verhaal als het jouwe lezen geeft dan nog een extra steuntje in de rug Knipoog

Je hoeft je voor die tranen niet te schamen hoor, probeer uit het hele gebeuren iets positiefs te halen (doe je al hoor, maar blijf dat doen) en als je je slecht voelt en dingen niet meer ziet zitten, denk dan maar aan hoe je je voelde toen je thuiskwam en hond, paarden, vriend, familie, vrienden, etc weer in je armen kon sluiten... Lachen Dat wil je toch nooit missen, niet? Knipoog

Heel veel sterkte en beterschap gewenst!

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.


cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 18:29

Die warme woorden heb ik helemaal nodig , ik dank jullie uit het diepst van mijn klein hartje.

Wil je een Duitse Dog ? Kijk hier eens http://doguesecours.skynetblogs.be/
AQUA (v.Gribaldi)nieuwe aanwinst : [ITP] AQUA (Gribaldi x Holland ) mijn nieuwe aanwinst

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 18:41

cinv toch!? Bloos!
kom je een paar maand terug op bokt, dan al met zo'n verhalen waarbij ik dacht 'het is ook niet allemaal eerlijk verdeeld hé in het leven', en nu DIT er nog een keer bovenop??!
*zucht*, hier kan ik verder niets op zeggen, alleen maar heel stil van worden, en met je meevoelen Ach gut .

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 19:12

hey cindy, k krijg hier toch ook wel kippevel van...! maar wat zal je er sterk uitkomen! echt waar, dat merk je nu ook al. heel veel sterkte Ach gut en laat invierno toch gewoon op je kamer slapen Haha!

Enya - Daya :-)

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 19:44

Goh... ik ben niet goed van dit verhaal, en ik maar klagen over die stomme thesis Scheve mond

Door zo een verhaal blijf je toch even stilstaan bij het leven, nadenken over hoe snel het voorbij kan zijn, hoe rap het kan lopen. En gelukkig zijn omdat je volop van het leven kan genieten en eigenlijk maar over onbenullige dingen zaagt en klaagt.

Ik wens jou veel beterschap toe en ik hoop dat je je snel over deze slechte ervaring kunt overzetten en er alleen maar het positieve van bijhoudt.

Veel sterkte voor jou en je familie!
Xjes,
Kristel

You touched my heart you touched my soul. Goodbye my friend.
~Snifje: 09/07/1989 - 08/06/2005~
~Baloo: 01/04/2004 - 11/02/2006~

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 21:17

mm ben niet zo goed in sterke woorden eraan toe te voegen, maar van mij dus net hetzelfde als iedereen!! Hoop dat er nu terug wat goede dingen je tegemoet gaan komen..
Veel sterkte meisje!!

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 21:28

Ik ben ook niet echt goed om mensen met woorden te troosten, of steun te geven. Een arm om iemand heen slaan is veel gemakkelijker. Maar die arm zul je denk ik al van heel veel mensen krijgen van bij jouw in de buurt.
Ik hoop echt dat je terug volledig in orde geraakt, en dat je nog lang blijft doorgaan. Hopelijk komen er nu terug positieve dingen voor jou.
Heel veel beterschap en sterkte nog!

Sting

Berichten: 12856
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 21:33

Zo wat vreselijk om dat mee te maken!
Heel erg veel beterschap en sterkte!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 21:34

*stilte*

Sterkte, hopelijk gaat voor jou de zon nu een tijdje schijnen....
Ach gut

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 21:38

Tjonge, 28, ik ben bijna dezelfde leeftijd...
Wat een geluk dat jullie er op tijd bij waren zeg!
Heel veel sterkte... en inderdaad... Je moet elke dag genieten... Want voor je het weet kan het niet meer!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 22:12

jeetje..altijd besef ik dat je moet genieten van het leven,maar jou verhaal doet gewoon iets..ik ben reuze blij voor je dat je door het oog van de naald bent gekropen..dat je nog heel lang van het leven mag genieten !!sterkte !

Karaat_the_newforest op Instagram

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 22:31

doet je beseffen dat je moet genieten van al het moois dat het leven biedt........sterkte!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 22:48

Pfoe, dat is een hele brok...
Ik kan geloven dat je nog in shock bent nu, na zo een ervaring...
Geniet van het leven, hoewel ik denk niet dat ik je dat nog moet vertellen, maar dat je dat nu automatisch wel doet...

Sterkte!

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:29

This is your wake-up call Knipoog Het is jammer dat een mens pas beseft wat ie heeft als ie zoiets meegemaakt heeft. Het is een feit die staat als een huis dat je bewuster bent van je omgeving eens de dood 's aan je deur is komen kloppen ... Deze morgen was ik ook gewoon aan het genieten van het bevroren randje rond de blaadjes van de klimop terwijl dit me 3 maand terug nooit zou zijn opgevallen. Zoveel schoonheid onder een mens z'n neus en zoweinig mensen die het ook echt zien. Geniet van je hogere bewustzijn Knipoog

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:36

Pfoe, wat een gebeurtenis! Dat wens je niemand toe... gelukkig ben je zo sterk dat je je er doorheen hebt kunnen slaan. Knap hoor OK dan!

Sterkte Ach gut

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Don_Marcello

Berichten: 1226
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:41

Sterkte Cindy!

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 00:56

Oef...da's heftig.

Sterkte!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AVdB96, Bontfire, GrapeshotBot, har166, Lisette1987, Meert, NinaCharlie, Ptl4ever, schumiegirl, TamaraFloor, Tieme, xSCWx en 85 bezoekers