Voor het eerst het bos in geweest met onze nieuwe

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

animals

Voor het eerst het bos in geweest met onze nieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 15:45

Ik ben Voor het eerst het bos in geweest met onze nieuwe tinker we hebben haar zo´n 2 maandjes en ik voor het eerst met haar naar het bos geweest, ik had van te voren eerst goed het gevoel gekregen op haar te rijden en door in de bak te rijden.
En in de bak ging het heel goed en toen was ik dus van plan om vandaag te gaan rijden ik dacht "laat ik maar een keer het bos in gaan met Myrthe" en toen ben ik het bos in gegaan en je hoefde, maar heel iets je been te gebruiken en daar ging ze..ik ben een kwartiertje ong. het bos in geweest want ik wil het wel rustig opbouwen want wie weet verpest je het ook zo weer en dat is zonde....toen ik terug was van het bos ben ik even in de bak gaan rijden en toen had ik mijn ma erop gelaten.
ik had ondertussen mijn verzorg en bijrijdfjord gepoetst en bereden eerst met zadel en aan het einde heb ik haar lekker zonder zadel bereden en ze hadden het heel erg naar hun zin.

Het was ook prachtig weer om te rijden en dat was oook prettig, het mindere prettige is dat ik spierpijn heb, maar ja dat hoort erbij toch?
Ik vond het echt super goed gaan met Myrthe en dat voor de eerste keer in het bos..deed ze het goed. OK dan!

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

Tamoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 16:03

Leuk!!! Zijn er ook foto's gemaakt? Tong uitsteken
Mooi dat het zo goed ging, kun je dat lekker vaker gaan doen.

De foto's zijn er maandag! Knipoog

Tamora van de Hezenhof ♥

animals

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 16:05

Hhaha hey ik dacht al waar heb jij het over haha nee ik heb nog geen foto´s gemaakt was ik wel van plan, maar ben de digitale camera vergeten...wat een muts ben ik...maar ik ben heel erg benieuwd naar de foto´s haha
Morgen ga ik misschien foto´s maken. moet wel en dan ook van Myrthe Knipoog

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 16:16

Leuk dat het zo goed ging!
Idd rustig opbouwen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie