eindelijk weer plezier in het rijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

eindelijk weer plezier in het rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 22:00

Aangezien Bel nogal pittig was met rijden van het begin af aan en altijd maar het bit vast pakte, zag ik het rijden op een gegeven moment niet echt meer zitten. Ze was elke keer zo vervelend en sterk. Het is zelfs zo erg geweest dat ik erover heb zitten denken om haar te verkopen. Maar haar karakter is verder zo super dat ik gewoon heb doorgezet.

We zijn naar een nieuwe vereniging gegaan (omdat ik 18 was) en dat ging ook al veel beter, er werd heel anders lesgegeven waardoor ze helemaal begon te ontspannen, en ik dus ook veel ontspannender ging zitten. Van de week ook zo ontspannen dat ze zo netjes ging lopen, dat voelde ook echt weer super.

Helaas zijn de lessen van de vereniging opgeheven door de manege-eigenaar (om een hele banketstaaf reden). En moeten we weer opzoek naar wat anders. We hebben ook gevraagd of de instructrice aan een aantal van ons wil blijven geven, misschien dat we dat nog gaan doen.

Maar ben in ieder geval al zo trots op Bel dat we eindelijk na een hele lange tijd weer lekker ontspannen kunnen rijden. Dat is nu al een aantal weken zo en gaat steeds beter. Misschien wordt het met rijden ook ooit nog wel eens wat tussen ons Haha!.


ikkiekikker

Berichten: 896
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:06

Wat fijn dat het nu zo goed gaat!
Ik hoop voor je dat dat doorzet

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:18

Heerlijk is dat dan he....... Jammer dat je nu weer opzoek moet naar iets anders. Hopelijk blijf je les krijgen van dezelfde instuctrice.....

Victor007
Berichten: 67
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 14:00

Zo zie je maar de aanhouder wint, goed hoor dat je toch niet hebt opgegeven!!

Nimmy

Berichten: 3942
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 15:27

super joh dat het weer goed ging, nu hopen dat je bij de nieuwe vereniging ook weer goed en leuk les krijgt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, Angie91, Ellen_ov, Karintich, MightyMike, Plonspony, Supertje, Vagabondo, vilo, ziechriet en 141 bezoekers