dit is mijn geluksdag :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
heidiLOVERJarig

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

dit is mijn geluksdag :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 20:37

vandaag kregen we te horen dat we ion de bak bij de buren kunnen rijden *LOL* ik had een vriendin mee die ook op paardrijden zit randyLOVER nou toen stelde die voor om er gelijk heen te gaan want pamba was verschrikkelijk vervelend! het hek staat dus altijd open ook als ze er niet zijn er zijn ook geen paarden meer omdat het huis verkocht zou worden. nu is het verhuurt. maar wij gingen er dus met pamba heen en lieten haar draven en galloperen en wat liep ze mooooooi in draf heel hoog op met haar benen en staart hoog in de lucht prachtig Kwijl ik heb haar echt nog nooit zo mooi zien lopen! later gingen we erop met halster en halstertouw zonder zadel en ze was ook toen heel braaf. ze ging netjes in draf en ook nog eens in galop!! OK dan! dus ik ga er snel weer heen om te gaan rijden *LOL*

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 20:42

jaaaaa! ik had het ook gezien!! echt mooi joh ( maar assie blijft mooier Tong uitsteken ) maarruh het was trouwens ook mijn geluksdag Haha!

heidiLOVERJarig

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 20:46

Miri schreef:
jaaaaa! ik had het ook gezien!! echt mooi joh ( maar assie blijft mooier Tong uitsteken ) maarruh het was trouwens ook mijn geluksdag Haha!

ja ik heb het gehoord en wel heel erg Lachen assie en pamba zijn allebei mooi Knipoog

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:23

jaaaaaaaaaaaa Haha!

FunkyMirko

Berichten: 1132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: gentbrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:25

volgende keer...
een fototoestel bij de hand houden Haha!

Cheese!

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:14

jaa Haha! dat zij ik ook al maar dta ging ze ook doen!