niet erg of is het zielig...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 20:28

Haha! Haha! Haha.. ik lag werkelijk dubbel om dit verhaal...... euh, niet om wat ze de shet heeft aangedaan!! Maar zo wazig.. eerst vraagt ze advies/raad, die krijgt ze.. negatief (voor haar dan) en opeens is ze iemand anders (?) en PLOPS.. verdwenen!! Haha! Haha!

Enne.. arme shet!! Ieder beessie heeft z'n dag ns niet.. hup wegzetten en de dag erna opnieuw.. heet volgens mij opbouwen?!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 20:41

Nee joh ze is haar Shet aan het longeren...Daarom komt ze niet op Bokt...Ja de hele dag al want hij luisterd nu nog niet Schijnheilig

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 20:52

RodeoGirl schreef:
Nee joh ze is haar Shet aan het longeren...Daarom komt ze niet op Bokt...Ja de hele dag al want hij luisterd nu nog niet Schijnheilig

met een slof eraan, en een longeerzweep en dan nog een boomstronk erbij voor het geval dat... Schijnheilig

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:14

Jippie schreef:
als ik dit allemaal lees dan vind ik het best zielig voor je shetje...........


Het is maar goed dat je niet tegenover me zit, dan had ik je toch even bij je lurven en kladden gepakt. Bloos!
Dat doe je een paard wat in superconditie is, zelfs nog niet aan...

Arme shet...

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:17

Inderdaad... arme, arme shet...

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:36

Ik zet een slotje. Het is een onduidelijk verhaal, plaats voortaan verhalen die over je eigen paard gaan of zeg er duidelijk bij dat het over een ander gaat. Dat maakt het een stuk gemakkelijker.