ben me paardje kwijt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

ben me paardje kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 19:23

hey bokkers

zoals vele wel zullen weten verzorg ik een friese merrie: Lady
ik kreeg vandaag te horen dat Lady waarschijnlijk verkocht gaat worden
net nu het zo goed ging tussen ons 2en, heeft ook ongeveer een jaar geduurd Huilen Huilen
de rede is dat de eigenaresse eigenlijk een paardje zoekt waarmee ze verder kan komen.

ze willen haar wel in de buurt hebben, zodat ze af en toe kunnen kijken hoe het met haar is (ik kan haar dus nog bezoeken, maar het is toch anders Huilen )

ze vroeg of ik haar wilde kopen. Ja natuurlijk wil ik haar kopen, maar ik heb er geen geld voor om haar nu te kopen en volgens mijn ouders heb ik er eigenlijk ook geen 7 dagen per week tijd voor (soms is het leven heel erg leuk, maar op dit moment verrrryyyy klote Extreme duivel Huilen )

maar goed, ik hoop dat ze het beter krijgt bij de nieuwe eigenaar/eigenaresse.
ik voel me klote, maar je kunt aan Lady merken dat zij merkt dat er wat aan de hand is. Arme merrie, ze moet ook haar veulen achterlaten (ze heeft al moeite met 2 uurtjes weg zijn, maar goed, ook al is Jitske afgespeend)


c_alsemgeest

Berichten: 20619
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 19:43

het is altijd klote als er een paardje weggaat

Heel veel sterkte iig Ach gut

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131954
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 19:49

Wat vervelend voor je.
Afscheid nemen is altijd moeilijk.
Misschien mag je een advertentie op Bokt plaatsen, dan heb je kans dat als een bokker haar koopt, je toch nog een beetje contact kunt houden.
Veel sterkte Ach gut

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:26

Hè wat rot voor je. Heel vervelend dat ze verkocht wordt. Ik hoop voor je dat ze een beetje in de buurt blijft zodat je haar nog eens op kunt zoeken. Sterkte Ach gut

Let love shine so bright

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:27

jeetje..vervelend zeg..veel sterkte ! en verwen haar en jezelf nog maar tot het nog kan !

Karaat_the_newforest op Instagram

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:57

Vervelend voor je zeg. De kans zit er altijd in bij een verzorgpaard dat ze verkocht worden.behalve bij mij dan Lachen

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 21:21

he wat klote.... gedver zeg, je kunt altijd proberen of je bij de nieuwe eigenaar mag blijven verzorgen? (valt altijd te proberen)...
Is Jitske ingeschreven in het stamboek??

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 21:49

hey hey

heel erg bedankt voor jullie reacties. Het is allemaal nog niet zeker, maar ze zijn er wel hard mee bezig.

Jitske is idd ingeschreven in het stamboek. Mag ik weten waarom je dit vraagt?

LadyDi
Berichten: 56
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: Heusden gem Heusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 22:07

Dit is idd echt niet leuk.Heb hetzelfde ook een keer meegemaakt.
Het paardje zelf heb ik toen niet kunnen kopen helaas en heb er heel erg veel verdriet van gehad maar denk gewoon aan de leuke tijden en misschien kan je haar bij de volgende eigenaar toch blijven verzorgen.
Na een half jaar heb ik een eigen paardje kunnen kopen maar er gaat echt heel veel tijd in zitten.Ik wilde niet nog een keer hetzelfde mee maken.

Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat ze lekker dicht in de buurt blijft en dat je haar mag blijven verzorgen.Misschien dat de huidige eigenaresse een goed woordje voor je kan doen als het zover is.

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 08:02

elady schreef:
hey hey

heel erg bedankt voor jullie reacties. Het is allemaal nog niet zeker, maar ze zijn er wel hard mee bezig.

Jitske is idd ingeschreven in het stamboek. Mag ik weten waarom je dit vraagt?


Nou omdat ik dus dacht dat paarden namen niet twee keer in het stamboek mochten voor komen Verward (maar dat zal ik dan wel verkeerd begrepen hebben) mijn vriendin verzorgd een stel friezen waarvan een veulentje van vorig jaar, en die heet dus ook Jitske.. maar dan zal ik wel verkeerd begrepen hebben dat namen niet dubbel voor mogen komen...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Duhelo

Berichten: 28523
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 08:31

misschien dat er nog een letter achter komt he
(sommige paarden hebben toch oook een achternaam )

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 08:36

mjah maar ik dacht dat dat bij de fries dus niet mocht Verward maar we hadden namelijk eerst een andere naam bedacht, maar die mocht dus niet omdat die al bestond... maar goed sorry ik ga heel erg offtopic.. hoe dan ook, tis klote dat je Vpaardje verkocht word....

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Duhelo

Berichten: 28523
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 08:42

ach zo nu begrijp ik het
(roepnaam mss? Tong uitsteken)
inderdaad wel stinkmodder...

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 10:18

Ja dat is echt stinkmodder.. Ik hoop dat ze een goede eigenaar krijgt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Knollboll, Rinkex, sberg, Vagabondo en 94 bezoekers