Geen KGB muisjes in de Ridderoordse bossen?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Belker

Berichten: 15256
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Geen KGB muisjes in de Ridderoordse bossen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 18:08

Joris is van mening dat er in de Ridderoordse bossen geen KGB muisjes schuilen . Op de normale buitenritten in de Lage Vuursche schrikt hij meerdere keren van KGB muisjes Verward Vandaag in de Ridderoorse bossen heeft Joris zich heel fatsoenlijk gedragen. Hij had maar 1 keer last van de KGB muisjes Haha! . Verder vond hij de rit erg spannend en leuk. Wat resulteerde in een erg fijn lopende Joris Lovers

Mij benieuwen of hij de volgende keer in at bosgebied bij zijn mening blijft. Of dat de KGB muisjes in zijn ogen dan zijn verhuisd Tong uitsteken


Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 00:31

Mijn paard heeft altijd last van die leeuwen die van de ene boom in de andere boom springen als we aan het rijden zijn in het bos.
(gewoon de wind dus, maar dat krijg ik hem niet aan z'n verstand Haha! )
Paardetende watermonsters vind hij ook doodeng, hij durft nog niet door een plasje water te lopen Rolleyes
Maar die watermonsters heeft tie in de wei gelukkig niet want dan kan tie lekker door de plassen baggeren en in de modder rollen


Maaruh wat zijn KGB muisjes Bloos

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 08:14

Sheek ziet hyena's. Gemene paardetende hyena's die zich verstoppen achter boompjes en prullebakken enzo.

Hm, ja, KGB als in KGB de Russische Geheime Dienst?

Marije_jiplover

Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 09:06

Ach en Duvel weet zeker dat zich in ieder waterplasje in de berm minstens 1 krokodil zit verstopt, die hem dan natuurlijk te pakken gaat nemen. En ik las in een ander berichtje al dat ze last hadden van kabouters in de bak. Wat is de belevingswereld van onze paarden toch anders als die van ons he?

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: joyce83, knockout1, laura22, petraaken, Pommier en 42 bezoekers