Het kan ook goedkoop(er)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 10:35

Het is ook niet voor het paard, het is voor de eigenaar

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 10:35

Ik houd ook van dure dingen hoor, en van bruin leer. Knipoog Je hebt ook van die bruine leren halsters die 3x doorgestikt zijn met een naamplaatje, die zijn ook mooi. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 10:36

Ik vind het echt een afschuwelijk halster. De lijn van de kaak wordt er helemaal verkeerd mee geaccentueerd. Een mooi halster laat de vormen van een paarden hoofd zo goed mogelijk uitkomen, gewoon een verkeerd design.
Ik ben benieuwd wat Karl Lagerfeld voor een halster zou ontwerpen Haha!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 11:12

Ik vind hem geweldig mooi.
Maar ik denk dat bruin nu niet zo mooi staat bij Treasure. Als ze straks wit is wel. En ik wil niet dat standaard zwart.
Dus thank god, ik heb nog even tijd om te sparen.

Jippie, kunnen we het Karl Lagerveld en nog meer van die modekoningen niet vragen of ze mooie halsters, dekens, etc. willen ontwerpen Knipoog Tong uitsteken

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 12:04

Ze krijgen jùist een mooie kaaklijn van dit halster vind ik Haha!
Van die mooie hengstenappelwangetjes Lovers

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 12:15

nou als het voor de eigenaar is.. haha na ja ik kom denk ik van een andere planeet, maar ik vind bud echt niet mooier met zo een halster om ofzo Haha!

Shyla25

Berichten: 4645
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Heerlen en Shy Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 12:45

heb een tweedehands groen br namaak halster gekocht voor 3 euro en die gaat tot nu toe het langst mee OK dan!
Mijn pony gaat hangen als ze vast staat Boos!
Zadel nu maar in de stal op wil geen gevecht meer Knipoog

Roxy20

Berichten: 578
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 12:56

Hoi ik zou dus nooit 100 euro uitgeven voor een Halster?? ik lijk wel gek. Op me werk kosten een halster 2,38 nou dat vind ik een beter prijs... Knipoog

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 13:41

Sorry Zep en Sjuim, maar ik vind het echt een lelijk halster, Passier of niet Knipoog

Zelf geef ik niet dat soort bedragen uit voor een halster maar iedereen moet doen waar hij zich lekker bij voelt is mijn motto.
Mijn duurste halster is een Eskadron van 25 euro of zo.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 13:41

Roxy20 schreef:
Hoi ik zou dus nooit 100 euro uitgeven voor een Halster?? ik lijk wel gek. Op me werk kosten een halster 2,38 nou dat vind ik een beter prijs... Knipoog


kun je nog een hele collectie aanschaffen ook Schijnheilig

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 13:46

Ik ben ook wel gek met mijn paard, heb zelf een keer een BMB halster met opgeborduurde naam uit Amerika laten overkomen (kosten tegen de 65 Euro) , maar dit halster is A: niet mooi, en B: te duur.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 13:53

Jij vind het geen mooi halster Cassidy, maar het is geen vaststaand feit hoor Tong uitsteken

Eskadron halster heb ik ook, waardeloos ding. Die past alleen bij paarden met bloederige koppies, anders zit hij veels te strak om de neus.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 14:02

Ik vind het model niet mooi Bloos!
Kwaliteit zal ongetwijfeld heel goed zijn en vooral de afwerking zal beter zijn dan van Kieffer.

Zelf ga ik toch voor de zeer eenvoudige zwarte nylon halsters van €5,- p/s als ze bij Vroegop o.i.d. in de aanbieding zijn.
Ik gebruik de halsters alleen om de pony's vast te zetten en om ze te verplaatsen.

Al moet ik toegeven dat ik nu aan het sparen ben voor een aantal showhalsters die ook rond of boven de €100,- p/s zijn.
En die worden maar 1 of 2 keer per jaar gebruikt Bloos!

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 14:04

Ik vind het ook niet zo'n mooi halster, het is een beetje een kruising tussen een grooming halster en een gewoon halster vind ik. De kleur leer vind ik wel mooi.

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 14:07

Ik vind het net wel een mooi halster. Het laat paarden met een iets breeder Knipoog hoofd juist fijner tonen. Bij mij op stal heeft iemand dat en dat paard is zwaar gebouwd en met dat halster toont hij mooier, héhé. Moest ik het geld hebben dan zou ik het kopen maarja voorlopig loopt mijn montana rond met een halster van 18 euro Knipoog

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:45

Sjuimpje schreef:
Eskadron halster heb ik ook, waardeloos ding. Die past alleen bij paarden met bloederige koppies, anders zit hij veels te strak om de neus.


Misschien moet je dan de goede cq. een andere maat kopen... Ik heb een Eskadron halster dat prima past, eerder wat aan de ruime kant en hij heeft nou niet bepaald een fijn hoofdje... Maat Extra full Koe

Het enige halster dat het nu al bijna een jaar uithoudt onder alle omstandigheden zonder noemenswaardige schade is het allergoedkoopste ding dat ik bij de Welkoop kon vinden, 6,95 geloof ik. Dat is pas waar voor je geld! Maar voor speciale gelegenheden gaat er wel een andere om... Haha!

Zie ik het nou goed dat er bij dat Passier ding geen verbinding zit tussen neus en keelriem?

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:53

Nou krijg ik half Bokt over me heen maar ik vindt Passier helemaal neit mooi.
Ook die hoofdstellen emt die lompe, brede neusriemen moet ik niet.

Geef mij maar een mooi Eskadron halster, staat veel leuker en je kunt ook nog wat anders betalen

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 17:47

Feetje, dat is maar wat iemand kiest. Maar passier is niet standaard breed.
Kijk maar naar dit hoofdstel:
Afbeelding

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 17:48

Ik houd niet van lage neusriemen Tong uitsteken

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 17:52

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo dan, voor jou geen lage neusriemen, mooie hoofdstellen, soepel leer, en geen brede neusriemen.

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 17:59


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 18:35

Sjuimpje schreef:
Eskadron halster heb ik ook, waardeloos ding. Die past alleen bij paarden met bloederige koppies, anders zit hij veels te strak om de neus.

tja,............... dan zou ik toch echt onmiddelijk mijn paard omruilen Tong uitsteken

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30645
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 19:03

Ik vind het Passier halster niet lelijk, maar mooi is anders...
Wel zal het netjes afgewerkt zijn, maar het is veel te fijn voor mijn beestje. Daar krijgt hij zo'n raar hoofd van.
Overigens ben ik niet zo fan van leer. Ik had een leuk halstertje, 1x gaat mijn pony hangen en hij springt kapot. Het leer, wat verder niet droog was ofzo. Zag er gewoon goed uit, maar was wel gescheurd.

Voor mij nylon halsters, nie altijd de goedkoopste, maar kan er toch nog wel heel wat kopen voor 100 euro.
Zo'n hoofdstel kun je wel brengen hier, als ik er eentje mag uitzoeken. Die vind ik wel gaaf!! Alleen ook te duur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:55

Kleintje schreef:
Feetje, dat is maar wat iemand kiest. Maar passier is niet standaard breed.
Kijk maar naar dit hoofdstel:
Afbeelding


We vonden m juist te smal Knipoog , maar het ziet ernaar uit dat er weinig passiersoulmates zijn he sjuim Tong uitsteken Zou er dus maar geen winkel in beginnen, haha. Zal wel een poll oprichten: wat heb jke liever stof of leer?
Hoofdstellen vind ik inderdaad wel supercool, maar dan liever drie keer een kieffer in erschillende kleuren. Schijnheilig

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:06

Ik heb net een kieffer gekocht. Ik vind hem heel mooi. Beetje dik, mar dat staat Karan wel mooi vindt ik.
Afbeelding