UITZENDING KAT IN DE ZAK!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 09:46

heej, hoelaat komt dat programma???



Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 09:58

Ok staat genoteerd in de agenda. Nu hopen dat de uitzending helpt. Of is de verzekering al op de hoogte gesteld door kat?

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 13:19

Gaaf ik ga zeker kijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:26

lundi schreef:
Ik kan best wel verklappen hoor,de verzekering zegt gewoon kom maar met een afkeuringsrapport en dan zullen wij over gaan tot betalen!


Maar wat is het probleem dan nog? Waarom heb je je paard dan niet al lang geleden laten afkeuren? Ik heb geprobeerd de andere topics te lezen maar ik begrijp als ik heel eerlijk ben niet helemaal wat het punt nu is.

Zijn er nu in afwachting van de uitzending al dingen voor jullie in gang gezet mey de verzekering? Wordt het nu ook daadwerkelijk vlot afgehandeld?

Veel succes in elk geval!

edit na nog een keer de oude topics doorlezen: ik begrijp dus dat jullie het paard af wilden laten keuren en dat de verzekering wilde doorbehandelen. Verward

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:54

ik ga ook kijken!!

Ikke ---> Lovers <--- Robin

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:22

De dag na mijn verjaardag, dan kan ik toch niet vergeten! Mijn kijkcijfer heh je OK dan!

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 17:11

Zep even andwoord op jou vraag,Maar wat is het probleem dan nog? Waarom heb je je paard dan niet al lang geleden laten afkeuren?

Ik wilde het paard ook af laten keuren
Het gaat hier om een 4 jarig paard met zware arthrose in het hoefgewricht, een gekanteld en gezakt hoefbeen,bekkenscheefstand,halswervels staan asymetrisch,staart word scheef gedragen ,vernening van hoefkraakbeen en lage overhoef,later kwam er ook nog eens uit dat het paard een slijmbeursontsteking had in de schouder!
ik had dit paard net een paar maanden in mijn bezit en heb het paard zowel klinisch en rontgen laten keuren!
Naar mijn idee is het niet eerlijk een jong paard dit aan te doen en mee de sport in te gaan,ik wilde het paard af laten keuren als sportpaard en lekker laten genieten in de wei,als het paard onbelast geen pijn zou hebben!
De verzekering wilde alles op alles zetten dat dit paard behandeld werd,waar ik het in eerste instantie mee eens ben wij hebben dit paard voor de sport gekocht en niet als weidepaard!
Het paard mankeerde op een gegeven moment zo veel dat ik mij af ging vragen of het tegen over het dier wel zo eerlijk is om door te behandelen om dat mijn dochter zo nodig de sport in wil!
Ook mijn dochter staat er volledig achter dat ze graag de sport in wil met dan wel een paard wat gezond is!
En niet met een 4 jarig paard wat zoveel mankeerd!
Op het moment dat ik om afkeuring vroeg aan de arts omdat er totaal geen verbetering in het paard kwam en eigenlijk alleen maar slechter werd,kreeg ik als andwoord dat de arts van de verzekering opdracht had gekregen om door te behandelen!
Tijdens de uitzending zal je waarschijnlijk ook een stukje te zien krijgen hoe het paard loopt!
Ik hoop dat het verhaal je nu wat duidelijker is,mocht je meer willen weten,vragen staat vrij!
Groetjes Lundi

Letsdunit

Berichten: 7789
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:18

Ik heb Sieb nu een aantal keren zien lopen en leuk is het niet. Een aantal weken terug heeft een kennis (Z dressuur ruiter) van mij er nog op gezeten. Dit zodat Kirsten ook eens kon zien hoe hij liep. Het was echt vreselijk, zelfs mijn vriend (geen verstand van paarden) zag toch dat hij heel erg beroerd liep.
Voor de hele family vind ik dit heel erg en ik wens ze dan ook alle sterkte toe.

natte

Berichten: 152
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: zwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 18:01

Ik ga ook zeker kijken naar de uitzending.
Wat zielig zeg voor je paard.
Ik vind het schoftig dat er zo mee word omgesprongen.
4 jaar en dan al zoveel mankeren............arm dier
Maar voor jullie vind ik het ook erg, jij bent net zo goed de gedupeerde hiervan.
Veel succes ermee en heel veel sterkte Ach gut

Liefs natte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:23

Lundi, nu snap ik het verhaal. Beetje vreemd idd dat je een paard met zo'n verhaal niet afgekeurd krijgt. Als ik eerlijk ben vind ik ook je veearts fout, want die hoort zich onafhankelijk op te stellen.

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 19:36

De fout is al begonnen bij de keuringsarts,die had het paard niet goed mogen keuren als sportpaard
Op de fotos waren al duidelijk aanwijzingen van artrhose in het hoefgewricht!
De tweede arts heeft zijn zakken lekker gevult en zag het als een melkkoetje,die wilde geen afkeuringsrapport schrijven
Vandaar het gedonder met de verzekering,ik heb hun verschillende keren gevraagd om in te grijpen,maar deden ook niets !
Op eigen houtje heb ik een second opinion laten doen,en nu sinds vandaag weet ik dat het paard zo goed als afgekeurd is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:50

Nu weet ik weer waarom ik afgelopen najaar mijn jonge merrie zelf linea recta naar de slacht gebracht heb na het keuren, en haar niet zonder rapport goedkoop verkocht heb.

Volgens mij moet het in een geval waarin de fout van de keuringsarts zo duidelijk is mogelijk zijn om schade op hem te verhalen. Was het een veearts die jij had uitgezocht of was het de veearts van de verkoper?

bendetje

Berichten: 461
Geregistreerd: 27-11-03
Woonplaats: Aalten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 22:33

ik ga ook kijken, en ik neem het ook op!!!!!
Je maakt de keuze!!!!
Ik heb een pony gehad en die was helemaal verkeerd in de rug, elke keer als je hem aan het werk zette, flipte hij door!!!!!! Het was een moeilijke keuze, maar we hebben hem aan de verzekering verkocht!!! Ik was toen 14 jaar, en op die leeftijd zeg je niet meteen van: kom pap, mam, we gaan hem naar het slachthuis brengen!!!
De verzekering heeft hem doorverkocht aan een manege bij ons in de buurt. Ik hoor nu regelmatig van mensen wat er gebeurd met hem, en leuk is niet.
Die stomme verzekeringen ook altijd!!!!!!! Boos! Ze denken altijd dat ze het beter weten!!!
Ik hoop voor jullie dat het snel wordt opgelost want dit is absoluut geen doen. Want niemand wil toch een paard pijn laten lijden!!!!!!!!!
Tot die tijd wil ik jullie heel veel sterkte wensen!!!!!!!

Uranus M2 + 6 :) Ergens in 2011 gaan we Z starten :)

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 23:09

Het was een veearts die aangesloten was bij mijn verzekering,de verzekering had een lijst met artsen die direct mogen keuren voor de verzekering,keurt zo een veearts van de lijst het paard goed,gaat ook direct de verzekering in!
Voor mij ook een les om niet meer een arts te laten keuren van die lijst van een verzekering,neem je een arts die niet op de lijst staat worden de foto's ook nog eens beoordeeeld door de verzekering zelf voor dat zij het paard opnemen!
Dus dan worden de foto's zowel door de keuringsarts als de verzekering bekeken!
Dubbele controle dus!
Allen duurd het dan wat langer voor dat je het paard thuis hebt staan,want een volgend paard laat ik keuren op voorwaarde dat het paard geheel opgenomen wordt door de verzekering!
Lundi

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 23:31

Ik heb het genoteerd in mijn agenda.
Spannend hoor!

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 23:33

jeetje, nou ik ga zeker kijken vrijdag!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 23:44

Anique_Vaandrig schreef:
jeetje, nou ik ga zeker kijken vrijdag!


Niet deze vrijdag hoor!
Vrijdag 19 maart!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 10:25

ik ga ook kijken!
ben erg benieuwd..

Dag lieve mama...

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 10:40

lundi schreef:
19.15 op vrijdag 19 maart!



Dan moet ik werken, he wat jammer.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:50

ik ga ook kijken heel veel sterkte Haha!

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 18:31

Helaas, ik heb een dropping om 19.00 uur.
Maar ik ga vragen of mams het op wil nemen!

Heel veel sterkte!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, hanne2001 en 14 bezoekers