Jammer, dan maar afscheid nemen :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 11:55

My_Beauty schreef:
Als de dieren anderhalf jaar in een wei staan zonder dat er iets mee gedaan wordt worden ze 'wild' snap je dat of niet?



O........... je gaat mij nu leren dat een paard die op het land staat wild word Haha! Haha!


Lieverd onze hengsten gaan 2,5 jaar het land op, zien in die tussentijd 4 x een va en 5 x de smit........ de eigenaar van het eiland kijkt dagelijks met zn verrekijker of alles er nog staat en of het nog rad loopt. Als wij ze uit het land gaan halen als ze 3 zijn......... zijn ze nog steeds kuikenmak...... en die zien dus helemaal geen mensen.........

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 12:01

My_Beauty schreef:
Mijn duim is van een gewoon formaat hoor, volgens mij is jouw sociaal vermogen net zo groot als mijn duim Boos! Billy


Geen wonder dat je van die rare verhalen verzint.
Ik heb nl een heel groot sociaal vermogen, dus moet jouw duim wel mega zijn
Afbeelding

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:22

gezellig hier he

Sylvia_Amin

Berichten: 65
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: Leerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:24

nou ik heb precies hetzelfde gehad als jij op mijn 12e en ik kan je wel vertellen dat dat aan mij lag en niet aan de eigenaar Boos!

narretje
Berichten: 334
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:09

Sorry hoor maar die pony ziet er prima uit. Net zoals de omheining van het land, de overkapping, de ton met water, netjes bekapte hoeven en de keurige zweetdeken (neem aan dat jij die niet gekocht hebt.) Niks mis mee met de manier waarop deze pony wordt gehouden. Denk dat die pony een prima leven heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:27

Ik denk dat je het niet leuk vindt ,maar alles ziet er op foto toch prima uit .Vond de overkapping waar ze staat te eten zelfs erg netjes.Ik denk dat je nog net te weinig ervaring met paarden hebt, als ik jou was zou ik eerst nog een tijdje op de manege rondhangen en van alles proberen op te steken.Ik denk dat de meeste van ons zo begonnen zijn

amandatjuh88
Berichten: 1318
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:32

waar staan die pony`s? ik ken er ook zon paar.. sommige mensen Boos!
xx amanda.!

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:37

My_Beauty schreef:
Als de dieren anderhalf jaar in een wei staan zonder dat er iets mee gedaan wordt worden ze 'wild' snap je dat of niet?



Ik snap dat niet.

En ik zie 100x liever dat een eigenaar z'n beesten buiten heeft, te eten geeft en naar de smid stuurt als die beesten die maar in een hok staan weg te stinken.

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 21:18

we hebben het hier toch altijd over pennymeisjes?
hier hebben we dus een RASECHT exemplaar OK dan! !

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 08:42

Zullen we het leuk houden?
Ik kan me voorstellen dat ze hier van baalt.
Alleen om een mening te hebben zou ik het verhaal van de eigenaar ook moeten horen.