Op Ellie gereden!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Op Ellie gereden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 23:08

Niets byzonders zou je denken Haha!

Een paar maanden geleden kwam Ellie bij ons op stal, idee was haar op te voeden en wat nare gewoontes af te leren, en dan gaat ze de verkoop in.
Een ander meisje op stal zou haar rijden, en ik zou het grondwerk voor mijn rekening nemen omdat ik ten eerste mijn handen vol heb aan Par en ten tweede niet zo'n geweldige rug heb en Ellie wou nog weleens een bok geven die ik vast en zeker zou voelen achteraf Haha!

Maar ok...Par was vanmorgen tijdens de les in een ietwat drammerig buitje....en echt blij was ik niet meer met haar *op dat moment Haha! *
Verdere details verkrijgbaar op aanvraag Knipoog

Dus het meisje wat normaal Ellie rijd wou me wat opvrolijken en vroeg of ik dan op Ellie nog een lesje erachteraan wou doen.
Normaal was ze hier erg op tegen vanwege mijn rug *jaja bezorgheid rondom * maar omdat Kim *lesgeefmensje* erbij was maakte het allemaal niet zo veel uit.

Ter vergelijking:
Par: rennerig, snel, drammerig Haha! maakt ruime passen en heeft neiging tot bit vastpakken nek erop zetten en gaan Haha!
Ellie: stakerig, kortere passen, wat aan de slome kant Haha!

Eerste kletspraat: wat zit dit zadel hard, wat loopt ze raar, wat zit ze raar, ieuwwww dit is heel anders dan Par Tong uitsteken

Maar toen we elkaar even aangevoeld hadden viel ze toch eigenlijk best wel mee.
Heel weinig aan de voorkant, niets geen wegrennerij als ze het niet snapte.
We hebben het met 3 bokken *bokjes grijnsz* over de les genomen gedaan en ik was aardig tevreden over het meisje.

Wat wel leuk was was dat ze in het begin wou gaan kijken of ze kon staken, dus voelde haar al richting hoek gaan en langzamer gaan draven.....en ik El denk derom hoor, doorlopen en been plus tik erbij.
Een moment was ze in de war gebracht: dat was toch dat gekke mens wat altijd in het midden staat met het touwtje in haar hand enzo'n grote zweep?
Die heel lief braaf zei als ze doorliep maar ook heel rot kon aantikken met die lange zweep als ze niet meewerkte?

En toen liep ze op een gegeven moment zo braaf, von het jammer dat ik mijn camera niet bij me had.
Ze begint al nageefelijk te worden in stap en draf, vraagt er haast om om met haar te spelen en wilt duidelijk erg graag voor je werke, mits ze er niet teveel tempo in hoeft te leggen Haha!

Als mevrouw zo doorgaat solliciteert ze eerdaags naar een goede baas

Onzin verhaaltje maar was best wel trots op ons kleine meissie, wat worden ze snel groot he Knipoog

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 23:20

leuk zeg!

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 23:26

Super!! Volgende keer ben ik er bij en maak ik foto's Knipoog

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 23:27

Ineke2 schreef:
Super!! Volgende keer ben ik er bij en maak ik foto's Knipoog


Leuk doen we!!! En dan ga jij er ook nog even op he?
Ga ik een keer los op Arti Haha!

Doen we dan wel op een rustige dag bij jou, of we halen Arti hier heen...staat wel een box vrij voor die paar uur

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 23:29

Haha leuk Haha!
Ehm klein probleempje: Heb je een trailer? Schijnheilig

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 23:30

Ineke2 schreef:
Haha leuk Haha!
Ehm klein probleempje: Heb je een trailer? Schijnheilig


Eh....nee...kan Arti dan niet lopen vanuit Rotterdam? Haha!

Ik mag wel rijden met een kleine trailer, maar dan moet ik wel een atuo hebben die mag trekken....hhmm.....kan tegen die tijd *doen we als het mooi weer is* vast wel iets met iemand regelen

Gezwellie

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 08:02

Lieve Ellie, gaat steeds beter met haar.
Zou ze bij ook nog steeds zo staken (zal haast wel). Echt leuk voor je dat ze zo braaf liep bij jou. Volgende keer wil ik het ook zien hoor.
Of gaan we samen naar buiten: jij op El, ik op Par (met een touwtje aan Ellie vast...youknowwhy).

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 08:45

spokie79 schreef:
Lieve Ellie, gaat steeds beter met haar.
Zou ze bij ook nog steeds zo staken (zal haast wel). Echt leuk voor je dat ze zo braaf liep bij jou. Volgende keer wil ik het ook zien hoor.
Of gaan we samen naar buiten: jij op El, ik op Par (met een touwtje aan Ellie vast...youknowwhy).


Hhmm...gezien de mate waarin Ellie en Par elkaar mogen zal dat dan wel een longeertouw worden, niet zo'n best idee denk ik Haha!

Eerst maar eens zorgen dat Par aan alle kanten te houden is voordat we los de weg op gaan met El en par....muts zou nog zo gek zijn onder een kar te rennen

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA en 5 bezoekers