Gave dag bij Power Horse -> simonshaven!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Gave dag bij Power Horse -> simonshaven!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 20:03

Vandaag was het Power Horse in Simonshaven. Dat is een menwedstrijd alleen voor Belgische en Nederlandse Trekpaarden!!
We waren een maandje geleden al in Belgie weest te kijken, en dan was echt verschrikkelijk leuk! En toen heeft iemand mij gevraagd groom te zijn, alleen was ik dat nog nooit geweest, maar dat was volgens die man geen enkle probleem, want eens moest de eerste keer zijn.
Vandaag was het dus eindelijk zover. Gisteren ziek, dus ik was bang dat ik vandaag niet kon gaan, maar vanmorgen al een heel stuk beter. Dus vanmorgen om 6 uur me bed uit, om om 8 uur klaar te staan in Simonshaven.

Toen we daar aankwamen eerst even die man opzoeken waar ik moest groomen. Maar die kon ik niet vinden, dus ging ik even parcous lopen, en daar zag ik die man. Dus even het parcours bekeken, omdat ik het natuurlijk ook moest kennen. Dat gedaan, en nog even andere combinaties bekeken, en toen gingen we alles klaarzetten. Even karretje uitladen, paard poetsen enz.
Toen we dat gedaan hadden gingen we op buitenrit. Dat was ongeveer 3 km, en dan moesten we bepaalde stukken stappen, bepaalde stukken mocht je zelf weten in welke gag dat je ging.
Toen we daarvan trug kwamen hebben we even in de buitenbak rongestapt met paard en wagen, en toen mochten we gaan starten. We moester parcours rijden met pilonnen enz, en dat ging heel goed, we stonden na de ochtend op de 4e plek, maar we moesten smiddags natuurlijk ook nog een parcours doen, ook precies dezelfde.
Toen stonden we op de 3e plek, dus wij maar hopen dat niemand onze tijd zou verbeteren zodat we in de finale zouden zitten. En er was niemane die ons verbeterde!!!! dus wij helemaal blij, omdat we in de finale zaten, en moesten starten. Dus ingespannen, en we kwamen aan, en mochten meteen de ring weer in. Maar toen gooidenwe er 3 balletjes af, en we hadden de middelste tijd.
Toen kregen we de prijsuitreiking, en toen waren we 3e geworden, ik was helemaal blij, enm Adrie ook = de man waar ik moest groomen.
Hij was ook nog nooit in de finale geweest.

En later meteen afgesproken dat ik in Vrouwenpolder ook ga groomen, en misschien ook in Etten-Leur.

Al met al dus een hele geslaagde dag.!!!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 11:17

gaaaaf Haha! gefeliciteerd!

Veel plezier de volgende keren echt stoer joh

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 11:21

he cool hoor!Fijn dat het zo leuk was.
Simonshaven dat ligt vlakbij mijn woonplaats.
Het is echt zo'n klein dorp, met de auto rijd je er binnen 3 min. doorheen haha. Haha!

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 11:23

Hey leuk!! Ik rijd zondag op Simonshaven kampioenschap 2span!!