ik wist het,ik wist het

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 18:30

gister had ik echt pijn in me bovenbeen.Ik kon niet makkelijk de trap op en liep wat kreupel.Dus ik zei al tegen me vriendinnen:wedden dat ze me vanaaf op het grootste paard zetten dat er is!
en ja hoor,ik mog op ut grootste paard.Ik was vastbesloten te gaan rijden dus ik kwam er met veel pijn en moeite op maar het was niet voor niets.Hij liep zoooooo geweldig.Vanaf dat ik erop zat ging ie aan de teugel totdat hij mog strekken en rekken.Okeej,soms ging ie veelst te diep(om zich van het werk te onttrekken)maar dat was zo opgelost.En galop.....dat wou ie niet,Hij is niet een van de snelste,hijs superlui dus het was een enorm gekloot om in galop te komen.Op een gegeven moment had ik geen kracht meer om hem vooruit te krijgen dus ik zette hem maar in stap en ging maar wat met dat bees aan de teugel rondvaren.Maar het ging echt super.Toen we zonder beugels moesten rond draven zei de instructeur steeds dat ze ff naar mij moesten kijken want ik had hem zo mooi lopen en zat zo goed in me ritme.Als ze nou maar niet denken dat ik mezelf nu goed vin want dat vin ik niet.Toen de les na ons binnenkwam(waar we een oorlog mee hebben *LOL* Tong uitsteken )ging ik natuurlijk nog beter me best doen en ff hun de ogen uit steken Extreme duivel .En ik von het echt super toen de instructeur weer zei dat ik heel goed reed terwijl die groep erbij stond.Later in de kantine gingen we ook ff naar die groep kijken en een paar uit me les waren ook heel blij dat degene die nu op hun paard zaten,um (ook) niet aan de teugel konden krijgen.Kort gezegd,het was een heerlijke les *LOL*

_________________
~Hij weet niet wat hij mist,maar hij wil niet dus dat is zijn verlies!en nu ga ik die ene leuke jongen aan de haak slaan~

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Missy op 2001-09-25 18:31 ]</font>