weer gereden! (=op gezeten)

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

KozieZ

weer gereden! (=op gezeten)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 13:37

Vandaag Prisca maar weer eens opgezadeld. Ik mag stappen en heel kort draven, dus echt rijden is het niet te noemen, maar ik mag er weer op. Dat is toch alweer heel wat.

De benen zijn weer bijna in normale proporties. Onder de kogel is het rechts nog steeds dikker en op de pijp verschilt het per moment op de dag, maar nadat ze gelopen heeft is het daar weer normaal. Het linkerbeen is alweer helemaal normaal.

Heel langzaam opbouwen weer dus. Voor de zekerheid had ik haar maar even aan de longeerlijn gedaan, en dat bleek slim, want ze wilde heel graag galoperen. Maar heel even laten doen. Ze voelt zelf ook wel of het wel of niet kan... Daarna heeft mijn vriend haar vastgehouden en ben ik erop gegaan. Ze was gelukkig erg braaf. Wat gestapt, paar rondjes gedraafd en weer gaan stappen. Pris blij en ik ook Haha! . Is toch weer een overwinning... het begin is er weer...

morgen weer erop en weer een rondje langer draven *LOL*

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 13:46

Leuk dat zij en jij weer aan het opbouwen zijn! Nou maar hopen dat ze snel helemaal gezond is..

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 15:57

Hopen dat het snel helemaal goed gaat ! wel fijn dat je weer een beetje hebt kunnen "rijden" Knipoog

Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie