Wat gezellig hier!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-01 19:27

hai Allemaal,
Ik kom hier voor t eerst ff kijken, want het is op Horses beetje leeg! Maar nu zie ik waarom iedereen weg is, jullie zitten allemaal hier! Onwijs leuk hier zeg.
Hoe kan je trouwens een foto hier neer zetten?En hoe krijg je die leuke smile's hieronder?
groetjes Linda
Haha! Kusje

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-01 19:48

haai, Inderdaad het is hier in een paar dagen lekker druk geworden. maar hier is het ook veeeeel beter als op horses

Maar een smiley maken is makkelijk. Die maak je gewoon. Das natuurlijk wel erg simpel uitgelegd. Als je een berichtje tikdt dan zie je onder je berichtenvak enkele opties. Bij disable html on this topic. maar dus ook disable smilies. Nou op die smilies kun je drukken en dan zie je er een hele boel en wat je daarvoor moet intikken.

een plaatje doe je zo;

je klikt met je rechtermuisknop op een afbeelding. Dus op je eigen site of anders op interenet. Dan klik je op 'Eigenschappen' (Properties), er verschijnt dan een nieuw scherm waar je de regel na 'Adres: (URL)' moet selecteren en dan kopieren. (ctrl C)

Dan ga je naar de plek in je bericht waar de afbeelding moet komen te staan. Tik de volgende code in: Begin met een [img]
Zet hierachter het gekopieerde adres en eindig met een [/img]
Effe moeilijk maar dan heb je ook wat.

Zorg er wel voor dat de afbeeldingen niet te groot zijn!

hehe heb ik het allemaal nogmaals uitgelegd! (gekopieerd hoor) ik hoop dat je het allemaal snapt.

groetjes heike


<font size=-1>[ This message was edited by: Heike on 2001-01-22 18:57 ]</font>