Ik Iz Zo Happy! en toch weer nie...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 21:15

Vandaag mn concours gereden, bij de Knoefbakker, waar ik soooooow over in de stress zat.
En raad eens?
Ik was 2e!
2 keer foutloos! M'n knollie Loekie is echt super man! Dat paardje is in de eerste 5 jaar zo slecht gereden, er zat geen spiertje op en hij had onwijs last van zn rug. Dresuren kon ie niet en spingen deed ie niet. Toen heeft zn ruiter hem gedumpt, en nu rijd er iemand anders op, Natascha, met haar ga ik ook mee op wedstrijden als groom. Eerst ging het springen nog niet echt met haar, maar de laatste paar keer ging het supergoed. het paard is echt zo veranderd! Eerst wilde hij er alleen maar langs!
En nu deed ik dus met m mee aan de BB, omdat ik nog geen wedstrijden heb gedaan, en hij springt me 2 keer foutloos, en hij heeft me een paar keer gered. Ik zat dan niet goed voor de sprong en hij nam t over. Echt megasuperlief!
Ik wil dat beestje echt zo graag als eigen paard, maar hij is vast veel te duur. Ik geloof dat ze minstens F10000,- voor hem willen. Is dat niet te veel voor een leuke allrounder van 8 jaar (ruin van Rossini)? Hij is natuurlijk wel heel lief en makkelijk in de omgang. Zo'n mentaliteit heeft dat paard! Echt, hij hoefde me niet te helpen maar hij deed het gewoon, hij dacht er niet eens aan om te stoppen.
Z'n vorige ruiter was op stal toen we terugkwamen. Dus die vroeg hoe het ging (hij heeft echt een onwijze bloedhekel aan Loekie). Dus ik: SUPER man! We waren 2e! Dus hij vraag: Niet loeren of weigeren??????? Ikke: Nee joh, hij pakte het super aan! Hij: *mega sjaggie kop trekken* kl**tzak. Hij gunt dat paard nix!
Maar we hebben wel mooi een hoofdstel gewonnen!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 21:18

He Gefeliciteerd hoor. Party!!
Die knoefbakker is dat in Overijssel.....in Geesteren?
Naam komt me namelijk zo bekend voor Verward

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 21:32

klopt