Shetlandpony kijken, was niks... + meer

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Shetlandpony kijken, was niks... + meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 19:17

Vandaag zijn we (ik en mijn ouders Knipoog ) wezen kijken voor een Shetlandpony. Klonk allemaal goed, was goed betuigd, 100 % verkeersmak. Foto gezien, zag er goed uit.

Kwamen we daar aan, eerst nog naar een camping waar ze stond gestald, heel mooi plekje. Komt er zo'n klein shetje naar ons toelopen, terwijl er in die email stond dat ze 95 cm was... En daar loopt een Shetje van hooguit 85 cm Boos!

Waren we dan voor niks. Maar goed, we moesten toch nog door naar Bladel door voor een marathonwagen. Was leuk karretje, alleen er zit nog veel werk aan. Dus de vraagprijs is hij zeker niet waard. Mijn pa heeft het onderstel gecheckt enzo maar dat zag er niet super uit. En een of ander blablabla cillinder die lekt? En de banden zijn een beetje plat, en hij mist een bankje. Maar voorderest heel leuk karretje, dus daar wordt een bod op gedaan. Wie weet wordt het wat Lachen

Nu nog druk opzoek naar een andere pony Knipoog


Jokonootje

Berichten: 4829
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 21:11

jammer dat die shet niks was ...
maar er is nog hoop dat die dag op iets productiefs uitdraait toch ?! misschien niet helemaal voor niks geweest ...
hoop voor je dat het karretje wel wat word ... en meestal is er over vraagprijzen wel te onderhandelen de meeste mensen weten qua materiaal wel dat ze verkeerd zitten met hun prijs als ze er met goede argumenten op worden gewezen...

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 09:17

pff....zoiets gebeurt jammer genoeg heel vaak!
Maar blijven zoeken, er zijn hele geschikte EN leuke pony's !

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

Leo

Berichten: 50032
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 10:04

Jammer dat het niets werd met die pony, maar je vindt vast nog wel wat leuks Knipoog

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 10:35

Jammer dat het niets geworden is.
Succes met je verdere zoektocht en hou ons op de hoogte he? Haha!

Rona, Linanda en Oackly

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 17:27

Jammer van die Shet. Tch raar dat sommige mensen altijd liegen over zulke dingen. Scheve mond

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 17:30

Joh, waarom koop je niet een iets grotere pony, zodat je daar ook op kunt blijven rijden als je groter wordt!!

Faber quisque fortunae suae


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, BingBot, GrapeshotBot, jitskenienke, MairiMacBran, MirjamRobin en 58 bezoekers