Mijn nieuwe zadel opgehaald bij van Triest.

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pjelk

Mijn nieuwe zadel opgehaald bij van Triest.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 23:17

Vandaag EINDELIJK mijn nieuwe Euroriding Diamant opgehaald bij van Triest. Hij moest nog opgevuld worden en de boom moest breder gemaakt worden en daardoor duurde het twee weken voor ik em halen kon (en dat duurt lang als je veel zin hebt je nieuwe zadel te testen .

Vanavond heb ik hem dan ook meteen even op Pjelk geprobeerd. Mijn moeder was zo lief om er samen met de auto nog heen te gaan want zij wilde dit nieuwe zadel toch ook wel eens proberen (zij lest ook op Pjelk).
Nog voor het poetsen het zadel even op Pjelk gelegd en het lag goed en vooral heel stevig Lachen .
Toen moest ik er (wel na het poetsen natuurlijk Knipoog ) ook gauw op en hij zat ook nog eens zalig OK dan! ! De zit is heel zacht en diep en de wrongen best dik, ik kan mijn beugels er dan ook behoorlijk lang in hebben Dromen .
Helaas bleek ook dit zadel nog een beetje te schuiven. Maar ja, Pjelk is hiervoor wel aan alle kanten opgemeten en de vulling en kamerwijdte zijn helemaal op hem aangepast. Eigenlijk denk ik dus niet dat ik iets nog beters dan dit kan vinden wat ook nog betaalbaar is. Ik zie het nog wel even aan en anders misschien toch maar een staartriem gebruiken voor de langere ritten ofzo Scheve mond .

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie