we zijn beroofd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:12

hou je mond manda het is al erg genoeg. en als sanne dat denkt, en het al vaker is gebeurd.. dat is haar mening. en ga aub niet kinderachtig doen manda door te zeggen wat er in je pb's staat. ik weet neit of je het weet maar het heet PRIVE bericht
nou sanne ik vind het heel erg voor jullie gelukkig gaan jullie daaro weg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:15

Sanne, het gaat me niet alleen om jouw uitspraken, maar ook om die van Kadans en Margreet.
Margreet weet te melden dat het aantal fietsendiefstallen etc drastisch is gestegen sinds er een AZC zit, en Kadans weet dat 70% in de bajes zit.....

Sneu topic, wat mij betreft mag er een gigantisch slot op.
Misselijk !!!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:19

sanne rot voor je dat er is ingebroken maar zoals jij praat kan echt niet eerst zeg je dat het turken zijn weet je 100% dan zijn het ineens marokanen en als iemand je er overaan spreek zijn het allebei.
Hoe weet je zo zeker wie het gedaan heeft? hebben ze je dat verteld was je erbij waren er getuigen?
Als je het zo zeker weet dan heb je dat tegen de politie gezegd met de reden waarom jij dat denkt en dan zijn die lui toch allang opgepakt. enne je hebt nog geluk als er maar 50 piek een telefoon en een afstandbediening weg is voor hetzelfde geld was ook de tv /computer etc weg geweest het is en blijft banketstaaflig voor jullie maar om je zo uit te laten over een groep mensen waarvan je zelf niet weet wat ze zijn (turks/marokaans) maak je je erg ongeloofwaardig of je het echt wel zo zeker weet

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 20:20

bedankt Yentl, jij bent tenminste iemand die begrijpt dat ik het alleen maar over DEZE groep heb!

Sorry hoor Marjolein, maar dat is dus een voorbeeld van wegpesten!!!!!!!!!!!!! WEET JE WAAROM IK ZO BOOS BEN???

Het is F50,- maar, ja maar voor ons niet! Wij zijn niet zo rijk weet je, dit was ons laatste geld tot het eind van de maand! Niks, echt helemaal niks op de bank! En nu dus niks meer in de portomonee, ook de statie geld flessen hebben ze meegenomen! Daarom ben ik zo boos en ga ik schelden. Als jij zo boos bent dat je gaat huilen omdat wij al gigantisch in de sh#t zitten met de rekeningen en al wat incaserings bureaus en dreigementen van deurwaarders op je dak hebt zou jij ook zo schelden!Denk daar maar eens over na en zeg DAN pas of je ook zo zou schelden of niet. Toen ik dit berichtje plaatste was ik net thuis en was alles net weg, dan ben je nog razend!
Snappen jullie nu waarom ik zo boos ben????? Turken en marokanen is GEEN scheldwoord! Het is een nationaliteit, en dat gebruiken we ook gewoon overal als een NORMAAL wordt. Want dat is het ook!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:30

Sanne als je nog maar 50 piek hebt waar betaal je al die slangen van? je hebt net nog een nieuw stel gekocht en hebt tegen mij gezegd dat je er weer 1 van 150 piek ging kopen waar voer je ze van dan? En daarnaast heb je toch ook allemaal paarden o.a. nina waar betaal je die van dan? en het nieuwe huis dat je gaat kopen en die nieuwe stichting?
sorry maar je wordt errug onbgeloofwaardig zo

Volgens mij heeft dit helemaal niets met wegpesten te maken je discrimineerd en dat is helemaal niet netjes van je

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:31

hoe moet dat dan met de stichting en je nieuwe huis? en als je een andere naam wil kost ook klauwen vol geld.
nouja gewoon naar de politie gaan en zeggen wie t gedaan hebben, misschien kunnen ze daar wta mee doen

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 20:37

ja hoor, Wij hebben eigen voer, en we KOPEN geen huis maar gewoon HUREN! Mijn slangen heb ik ZELF gekocht al meer dan 3 weken geleden, maar Ginger 1 was overleden dus Ginger 2 kreeg ik GRATIS van de winkel! Ze kregen daar voer van het huis, dus niks betaald en ze hoeven pas eens in de 2 weken eten en hebben net gegeten, en we hebben eigen fokratten en die hebben net jonkies! De stichting kan ik nog niks mee, geen land dus geen paarden! We moeten van Staatsbosbeheer eerst ingechreven staan bij de KVK(kost niks) en donateurs hebben.

Ik had de slangen zelf betaald, dat mag toch? en nu heb ik niks meer, ik spaar voor die laatste en tot nu toe heb ik nog niks!

LAAT JE VOORTAAN BETER INFORMEREN NIMBER! VOORDAT JE EEN OORDEEL TREKT!!!! JIJ KENT MIJ NIET DUS KAN OOK NIET OORDELEN< GELOOF JE HET NIET? KOM DAN MAAR EENS LANGS DAN LEGGEN WE JE HET HAARFIJN UIT!!!!!!!!!!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41661
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:37

Doe een beetje rustig, Sanne.. Met jou valt op deze manier echt niet te praten.

Topic gaat nergens meer over. Slotje dus.
Commentaar daar over via PB of email aan mij. bart@bokt.nl