van fouten kun je leren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:39

Tja.... aan de andere kant.... als je niet op je fouten gewezen wordt kun je er ook niet van leren

Mensen bedoelen het vaak goed.... Kan er zelf wel tegen, ben blij als mensen meedenken. Als het dan wat vaak gezegd word, ach dan lees je het gewoon maar één keer Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:39

Ik heb ook altijd een berg commentaar, maar geloof me ik maak ook dagelijks nog wel fouten, ik leer ook gewoon nog dagelijks bij............ ik krijg ook een hoop commentaar als ik aan het rijden ben. Gelukkig van mensen waarvan ik weet dat ze het goed bedoelen en daardoor leer ik weer elke dag opnieuw.......

Ik vind commentaar ook niet erg, waarom zou ik het erg vinden

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 13:07

Ja je hebt wel gelijk ja. Ik plaats een topic met foto's van toen ik VOOR DE 2E KEER op mijn bijrijdpaard reed. Ik helemaal enthousiast met foto's dus geplaatst. Krijg je 3 pagina's met gezeur over het elastiek. De eigenaar had me geholpen met opzadelen die keer en deed zijn elastiek om dus ik neem aan dat dat goed is. Maar kreeg dus superveel commentaar en heb dus gezegd dat ik er met de eigenaar over zou hebben. Weer een pagina lang met "dat elastiek moet eraf". Ik heb er dus wel van geleerd wat een elastiek is en rijd er dus niet meer mee maar toch vond ik het 3 pagina's vol met hetzelde commentaar wel overdreven. Wist ik veel de 2e keer...

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 13:22

sommige mensen zouden beter eerst vragen waarom er met bepaalde hulpteugels wordt gewerkt en daarna commentaar geven. Ik kan ook best goed tegen kritiek of commentaar, maar dat hangt ook af van de persoon en de manier waarop het gezegd wordt. Soms krijg ik commentaar van mensen die er de ballen van kennen. Hou dan mijn mening voor mezelf en doe dan mijn eigen zin en laat hen verder sukkelen als zij eens problemen hebben. Je hebt nu eenmaal mensen die een hoge eigendunk hebben.

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 16:33

petraaken schreef:
sommige mensen zouden beter eerst vragen waarom er met bepaalde hulpteugels wordt gewerkt en daarna commentaar geven. Ik kan ook best goed tegen kritiek of commentaar, maar dat hangt ook af van de persoon en de manier waarop het gezegd wordt. Soms krijg ik commentaar van mensen die er de ballen van kennen. Hou dan mijn mening voor mezelf en doe dan mijn eigen zin en laat hen verder sukkelen als zij eens problemen hebben. Je hebt nu eenmaal mensen die een hoge eigendunk hebben.



ik rijd nu 6 jaar paard,en 2 keer per week les.En nog maak ik weleens fouten maar ja om dan meteen 3 pagina's vol over hetzelfde zeuren dat hoef niet van mij Schijnheilig

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 16:35

Kleintje19 schreef:
Hey Tobilover... ik snap precies wat je bedoelt! OK dan! maar je moet idd maar zo denken, die mensen bedoelen het goed. En als je geen zin hebt om ernaar te luisteren (lees: het te lezen) moet je t gewoon niet allemaal lezen.

Wel vind ik idd ook dat veel mensen die een topic van commentaar voorzien vaak zo uit de hoogte doen, alsof zij alles weten. Wat dat betreft snap ik wel dat je vind dat ze kapsones hebben. Ik heb bv eens het verwijt gekregen dat ik 'geen eigen paardje moet nemen omdat ik er nog niet aan toe ben want ik heb geen ervaring'. Nou vraag ik je... Hoe wil je die ervaring dan krijgen?! Want het is niet zo dat ik helemaal geen ervaring heb ofzo, heb genoeg verzorgpaardjes gehad, en les nog steeds bij de manege. Snap je dus wat ik bedoel? Maar ach... je moet maar zo denken, het is maar een forum. En je zit er voor je lol op, en als jij het niet meer lollig vind zet je gewoon je computer uit Haha! *LOL*


Ik hoor mensen juist zeggen: je kan wel gaan rijden op de manege,lang om goed te paard rijden maar paard rijden begint pas bij je eigen paard!
*LOL* dat ze dan tegen jou zeggen dat je er nog niet aan toe bent?!Gewoon doen als jij zelf denkt dat je er klaar voor bent! OK dan!

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 16:36

gijsenkim schreef:
Ik heb ook altijd een berg commentaar, maar geloof me ik maak ook dagelijks nog wel fouten, ik leer ook gewoon nog dagelijks bij............ ik krijg ook een hoop commentaar als ik aan het rijden ben. Gelukkig van mensen waarvan ik weet dat ze het goed bedoelen en daardoor leer ik weer elke dag opnieuw.......

Ik vind commentaar ook niet erg, waarom zou ik het erg vinden


commentaar is niet leuk,advies is fijn!Ik leer ook echt elke dag Lachen gelukkig maar!