vanmorgen paard wezen kijken!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 21:27

Lydiia schreef:
Wel een beauty trouwens! Ben jij dat die erop zit? (ze moet een cap opdoen! Knipoog )


Neej, dat ben ik niet, dit is de foto die op internet stond!!!
Ik had vanmorgen wel een cap op hoor *LOL* *LOL* *LOL*

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 21:58

Hoi,
het lijkt me best een leuk paardje, alleen misschien komt het door de foto maar de hals is echt heel vreemd Verward net dat ie er niet goed opstaat ofzo Verward maarja nog heel veel plezier, laat je nog wat horen Lachen

girlygirl
Berichten: 2
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 23:39



SOOO, zeker weten een mooi paard ja!! Daar mag je wel trots op zijn. Heel erg veel plezier ermee, maar dat zal geen probleem worden!!

doeidoei

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 23:44

Hoi,

Wat een leuk paard zo te horen en ook mooie foto en ze is zeker hoog.
ik neem aan dat je er dressuur mee wilt rijden?
Echt gaaf beestje hoor...zo te zien aan de foto heeft ze goeie gangen en kan ze lekker doorzitten.
Nou hopen dat dit d´r word en zo ja dan kan ik maar een paar dingen zeggen: Heel veel plezier met je paardje en hopen dat het goed klikt tussen jullie *LOL*

Groetjes [***]

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 08:01

Heeeel erg bedankt voor al die lieve berichtjes Haha! Ik ga zometeen om 9 uur weer kijken, samen met mijn instructrice en dan laat ik jullie nog even horen hoe het afgelopen is *LOL* *LOL* *LOL*
groetjes lisette

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 09:35

Ha, dat is de merrie waar ik ook geweest ben, is die nog steeds niet verkocht Verward .

Bij mij liep de koop stuk op de afspraak over het rontgenologisch keuren. De verkoper wilde bij afkeuring niet de kosten van de keuring betalen. De vraagprijs is zodanig dat er voor mij in ieder geval goede rontgenfoto's bij horen.

Wel een fijne merrie overigens OK dan!

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 09:36

heel veel plezier.

he om 9 uur dan zal ik vamidag kijken ik moet dan namelijk net weg Scheve mond
maar heel veel plezier,

ik zou haar voor de zekerheid gewoon laten keuren. OK dan!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 19:03

en, is het haar geworden?

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 19:17

astridh schreef:
en, is het haar geworden?

Ja, het is haar geworden. Ze word dinsdag gekeurd en als ze goedgekeurd word, halen we haar zo snel mogelijk op OK dan! .
Ik ben het eigelijk een beetje vergeten te vragen hoe het zit als ze afgekeurd word Verward Maar ik heb het met mijn ouders over gehad en we gaan het gewoon doen dus ik hoop maar dat ze niks verborgen gehouden hebben Schijnheilig
Ik laat het nog wel even weten!
groetjes lisette

scooby09

Berichten: 2209
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 19:31

hoi

Nou gefeliciteerd hoor,spannend allemaal he
Duurt nu zo lang voordat het dinsdag is Lachen

Weet het mijn paardje wordt morgen gebracht heb hem een week op proef en als het goed gaat blijft hij.

groetjes

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 19:37

scooby09 schreef:
hoi

Nou gefeliciteerd hoor,spannend allemaal he
Duurt nu zo lang voordat het dinsdag is Lachen

Weet het mijn paardje wordt morgen gebracht heb hem een week op proef en als het goed gaat blijft hij.

groetjes


hoi, bedankt, jij ook gefeliciteerd! lekker dat je hem een week op proef hebt!
Gelukkig heb ik nu me pony nog, dan kan ik me de komende dagen daar nog mee bezig houden, misschien gaat de tijd dan wel sneller OK dan!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 19:38

gefeliciteerd!
ik hoop dat ze word goedgekeurd Lachen

scooby09

Berichten: 2209
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 19:54

Dat scheelt wel weer maar toch die ongeduld he Haha!
Voel mezelf net een kind zo ongeduldig en nerveus ook hoe het allemaal gaat lopen maar dat zal wel goed komen.
Nou maar duimen dat de jouwe goedgekeurd wordt Lachen

woodie
Berichten: 33
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 23:08

heel erg gefeliciteerd,laat het nog wel even weten of ze goedgekeurd is he?

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 09:06

jarrah schreef:
Ze word dinsdag gekeurd en als ze goedgekeurd word, halen we haar zo snel mogelijk op OK dan! .
Ik ben het eigelijk een beetje vergeten te vragen hoe het zit als ze afgekeurd word Verward Maar ik heb het met mijn ouders over gehad en we gaan het gewoon doen dus ik hoop maar dat ze niks verborgen gehouden hebben Schijnheilig
Ik laat het nog wel even weten!
groetjes lisette


gaan jullie haar nu wel rontgenologisch keuren? ik wil je niet 'bang'maken of zo maar de afstamming en de maat van het paard geven toch een grotere kans op bemerkingen op de foto's. Niet dat dat dan meteen wil zeggen dat het paard niets meer is maar het heeft wel met de waarde van het paard te maken. Het lijkt me zeker van belang dat soort dingen van te voren met de verkoper te bespreken, wat doe je bijvoorbeeld als het paard een chip heeft of een 2 op de foto.

Maar nogmaals, het is naar mijn idee een heel fijn paard en ik had haar graag willen kopen als ik het keuringsverhaal rond had gekregen
Haha!

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 10:00

astridh"]
[quote="jarrah schreef:
Ze word dinsdag gekeurd en als ze goedgekeurd word, halen we haar zo snel mogelijk op OK dan! .
Ik ben het eigelijk een beetje vergeten te vragen hoe het zit als ze afgekeurd word Verward Maar ik heb het met mijn ouders over gehad en we gaan het gewoon doen dus ik hoop maar dat ze niks verborgen gehouden hebben Schijnheilig
Ik laat het nog wel even weten!
groetjes lisette


gaan jullie haar nu wel rontgenologisch keuren? ik wil je niet 'bang'maken of zo maar de afstamming en de maat van het paard geven toch een grotere kans op bemerkingen op de foto's. Niet dat dat dan meteen wil zeggen dat het paard niets meer is maar het heeft wel met de waarde van het paard te maken. Het lijkt me zeker van belang dat soort dingen van te voren met de verkoper te bespreken, wat doe je bijvoorbeeld als het paard een chip heeft of een 2 op de foto.

Maar nogmaals, het is naar mijn idee een heel fijn paard en ik had haar graag willen kopen als ik het keuringsverhaal rond had gekregen
Haha!
[/quote]

Hoi, zo word idd ook rongenologisch gekeurd. Ik snap niet helemaal wat jij bedoeld met de 'afstamming en de maat' zou je dat miss even uit willen leggen?
Ik heb met verkoper afgesproken dat ik de merrie alleen neem als ze goedgekeurd word met een positief kopersadvies. Verder zal ik het met de DA overleggen wat het verstandigst is, ik laat haar iig wel bij mijn eigen DA keuren.
Ik vind dit paard gewoon de moeite waard, dus we gaan dr gewoon laten keuren en dan zien we wel weer verder. Ik hoop echt dat ze goedgekeurd word, maar anders gaan we gewoon weer verder zoeken.
Bedankt iig voor je advies, maar ik heb al besloten, dus we gaan er gewoon voor OK dan!
Groetjes lisette

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 10:26

heel mooi paardje !! gefeliciteerd

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 12:30

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 12:45

Leuk paard om te zien, maar ook ik vind haar hals op deze foto niet super. Dus ik ben benieuwd naar andere foto's, die zullen er vast snel komen als ze dinsdag wordt goedgekeurd.

Ze is flink aan de maat. Is ze van 2000? Dus per 1 jan. 4 geworden of is ze 4 (per jan. 5 geworden) en zeggen ze nog dat ze 4 is?

Succes met de keuringen. Ik hoop dat de koop beklonken kan worden!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 13:43

jarrah schreef:
Hoi, zo word idd ook rongenologisch gekeurd. Ik snap niet helemaal wat jij bedoeld met de 'afstamming en de maat' zou je dat miss even uit willen leggen?


naar ik heb begrepen hebben paarden van deze vader regelmatig een bemerking op de foto. Dit paard is volgens mij nu net 4 (dus 3.5). De stokmaat is dus vrij groot voor de leeftijd, het paard is snel gegroeid, en dat kan gevolgen hebben voor ocd. Daar komen dus mijn opmerkingen vandaan. Over iedere populaire hengst gaan wel verhalen in de rondte overigens, daar hoef je je niet door te laten afschrikken. Geen probleem allemaal als je het dier rontgenologisch gaat keuren.

Paard was overigens toen wij gingen kijken in december ook pas 6 weken onder het zadel Knipoog . Het halsje vond ik IRL wel meevallen overigens. Ik denk dat je er een heel fijn paard aan zult hebben. Zowel wat beweging als karakter betreft.

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 21:13

astridh"]
[quote="jarrah schreef:
Hoi, zo word idd ook rongenologisch gekeurd. Ik snap niet helemaal wat jij bedoeld met de 'afstamming en de maat' zou je dat miss even uit willen leggen?


naar ik heb begrepen hebben paarden van deze vader regelmatig een bemerking op de foto. Dit paard is volgens mij nu net 4 (dus 3.5). De stokmaat is dus vrij groot voor de leeftijd, het paard is snel gegroeid, en dat kan gevolgen hebben voor ocd. Daar komen dus mijn opmerkingen vandaan. Over iedere populaire hengst gaan wel verhalen in de rondte overigens, daar hoef je je niet door te laten afschrikken. Geen probleem allemaal als je het dier rontgenologisch gaat keuren.

Paard was overigens toen wij gingen kijken in december ook pas 6 weken onder het zadel Knipoog . Het halsje vond ik IRL wel meevallen overigens. Ik denk dat je er een heel fijn paard aan zult hebben. Zowel wat beweging als karakter betreft.
[/quote]

Als het echt werkelijk zo erg was met Krack C lijkt mij dat ze hem wel uit de dekdienst hadden gehaald. En wat die OCD betreft, daar komen we snel genoeg achter mat de foto's. Ik hoorde trouwens dat OCD al word gevormd bij een veulen tussen 5 en 8 maanden en dat het dus met de groei niet veel te maken heeft Verward , de precieze redenen van OCD zijn mij niet geheel bekend.

Vlak na dat jij bent wezen kijken bij deze merrie heeft die verkoopster haar sleutelbeen gebroken en heeft ze dus een hele tijd niet kunnen rijden, vandaar dat ze tegen mij zei dat ze (in totaal) ongeveer 6 tot 7 weken onder het zadel is, dat kan dus wel kloppen OK dan!
Ik hoop iig dat ze overmorgen word goedgekeurd en anders ga ik gewoon weer verder zoeken *LOL*

Met die hals valt het idd wel mee, op die foto zijn het meer die schaduwen en die grappige, overeindstaande pluismanen van haar Scheve mond
Verder is het gewoon een heel fijn paard, nadat ze ook geschrokken was van een paar opvliegende eenden, liep ze er gewoon weer langs zonder te zeuren (dat was ik wel anders gewend met mijn pony Haha! )

groetjes lisette

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 09:41

Zou iemand mij misschien willen uitleggen hoe ik nieuwe foto's erop kan zetten? Het lukt nl. niet helemaal Verward

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 14:09