Jongen met grote mond+paard=LOL

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Jongen met grote mond+paard=LOL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 21:09

Ik heb gister zoooo gelachen.
Een vriend van me had al een tijdje een grote mond over paardrijden.
-Het zou geen echte sport zijn.
-Het stelt nix voor.
-iedereen kan t
-kortom hij zou er wel even op gaan zitten en ermee wegrijden Haha!
Zo gezegt zo gedaan. Hij ging mee naar stal.
Hij bleef een grote mond hebben: ,,Geef dat beest maar hier ik rijd er zo mee weg!"
Ik besloot toch eerst even zelf op Jambo te gaan. Ging wel lekker, dus hem erop geplant. Ik hield jambo vast, en die jongen vond t allemaal wel prima.
Ik heb nog een stukje de longen uit me lijf gerent aangezien meneer ook wou draven... Dat was niet echt een succes want dat hobbelde toch wel heel erg Schijnheilig

Ik liet m even los en lette even niet op....
Oppeens grijpt Jambo zn kans... hij hobbelt incl. stoere jongen op zn rug naar t hek van de bak...
Hek van de bak stond op een kiertje.
Jambo dacht: OWWW daar pas ik mak-ke-lijk doorheen *LOL* Die jongen bleef bijna met zn benen aan t hek hangen Cool maar dat ging nog net goed.
Ik kon er weinig meer aan doen want Jambo was het erf al opgehobbelt met die jongen op zn rug stuiterend.
Hij stuiterde steeds meer naar 1 kant... Ik zag al helemaal voor me hoe ie eraf stuiterde... maaaaar... dat gebeurde niet.
Hij hing naast t zadel en liet zich onhandig op zn voeten vallen. Daar stond die arme jongen... rood hoofd van de inspanning en de schrik, maaar ongedeerd keurig op zn voeten geland.

T leek wel een circus act Clown Jambo had ondertussen zn stal al gevonden.
Ik wist niet meer hoe ik t had.. ik ging echt helemaal stuk Haha! Jammer dak mijn digi niet mee had, dan hadden jullie mee kunnen lachen Cheese! (ik krijg nog steeds de slappe lach als ik eraan denk)
Ik was allang blij dat die jongen nix had. OK dan! Maar hij heeft wel geleerd dat paardrijden toch best wel moeilijk is Schijnheilig (en ik heb geleerd nooit meer iemand los te laten lopen op Jambo Frusty )
Ik had niet verwacht dat lieve betrouwbare Jambo tot zoiets in staat zou zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:11

haha jammer dat er gen foto`s zijn gemaakt, of een filmpje! dat was nog leuker..

Artemide

Berichten: 1336
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:16

Hahaha!
Zoiets heb ik ook al eens zien gebeuren, geweldig echt!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:21

whahaha Haha! idd echt geweldig!! Haha!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:31

wahahhahaa geweldig *LOL*

Had hij nog wat te zeggen van paardrijden is geen sport en je kunt er zo mee wegrijden o.i.d ???

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 21:35

_Tanja_ schreef:
wahahhahaa geweldig *LOL*

Had hij nog wat te zeggen van paardrijden is geen sport en je kunt er zo mee wegrijden o.i.d ???


Hij vond t achteraf wel knap van zichzelf dat ie netjes op zn voeten geland was Haha! Maar hij wou toen hij daarna er weer even opging NIET meer los Schijnheilig hoe zou dat nou komen? hahaha
ook wou hij mijn aanbod niet accepteren om les te krijgen van me Haha! Maar hij gaf achteraf dus wel toe dat t niet meevalt... dat paardrijden Knipoog

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:36

hahah echt geweldig.
ach ja wie niet horen wil moet maar voelen Vork

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:53

Whahaha Haha! goed gedaan!

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:01

Hahaha, net goed voor hem
Mijn broertje heeft altijd hetzelfde commentaar, alleen hij gaat voor geen goud op lady, laat staan dat hij mee gaat naar stal *LOL* (het stinkt er volgens hem Schijnheilig Nagelbijten / Gniffelen)

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:02

op zo momenten heb ik spijt dat iemand de digi niet mee had genomen Haha!

Ik heb het een tijd geleden zelf ook eens gedaan. Jongens kon paardrijden hoor, was niets aan . Dus ook op Evita neergeplant, draf ging nog redelijk(hoewel het een iniminisukkeldrafje was) maar hij wou galoperen. Ik hem nog gevraagd als ik dr aan de longe moest pakken, maar dat was niet nodig hoor, het zal wel lukken
2 sec later Evita: ZOEF ervandoor Haha! en ze bleef galoperen, en ik zei vanalles als maak een kleine volte, en evita bijna met haar neus aan haar staart maar ze bleef doorgaan, en die jongen op het einde lijkbleek van de schrik Haha! . Ik ben toen maar voor mn paardje ingesprongen en plots was het toch iets moeilijker dan hij dacht. Hij heeft dankzij dat avontuurtje trouwens zijn skaterbroek die helemaal was opengeschuurd kunnen weggooien, en zijn benen waren volledig opengeschuurd Schijnheilig

Altijd geweldig, "stoere" jongens op de "makke" paarden Haha!

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:08

Agja Moeten ze maar niet son grote mond hebben heh Knipoog
Paardrijden is zooo makkelijk jahhh hoor...

Dream On Knipoog

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:49

Ik lig hier echt dubbel van het lachen...

Ik zie een aantal vrienden van mij namelijk ook gelijk zo voor mee... Haha!

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 10:25

WHahahahahaaaa die is echt cool!!!!! *LOL* ik zou ook wel eens een paar vrienden van mij een lesje willen leren!!! maaar.... ik denk dat er dan ECHT ongelukken gaan gebeuren (mijn peerdje is niet zo lief tegen beginners Haha! )...
voortaan laat ik ze wel naar jou toe komen we wonen toch allebij in almere!

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 11:48

Cool!!! Die heeft dus niet meer zo'n grote mond over paardrijden *LOL*
Ik krijg in mijn klas ook genoeg commentaar over paardrijden, moesten ze eens weten... Extreme duivel

pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 11:51

hahaa ik lig helemaal gevouwen van het lachen hier Haha! Haha! hihih jongens altijd met hun grote mond! Ze kunnen beter blijven voetballen!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 11:55

GEWELDIG !!!!!!! ow wat een grote mond he en dan dat werkelijk geweldig !!!!!! wat zei ie achteraf ????

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 12:03

Meyke schreef:
WHahahahahaaaa die is echt cool!!!!! *LOL* ik zou ook wel eens een paar vrienden van mij een lesje willen leren!!! maaar.... ik denk dat er dan ECHT ongelukken gaan gebeuren (mijn peerdje is niet zo lief tegen beginners Haha! )...
voortaan laat ik ze wel naar jou toe komen we wonen toch allebij in almere!


Heej plaats genoot Haha! (Jambo staat trouwens in Zeewolde Tong uitsteken ) Maar ik kreeg ook beetje de kriebels, aangezien Jambo het erf of draafde... oftewel... Beton Bloos! daar kan je flink hard vallen... (zonder cap natuurlijk Schijnheilig ) maargoed. Ik heb m heeeeerlijk uit kunnen lachen Haha!

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 12:07

IngridM schreef:
GEWELDIG !!!!!!! ow wat een grote mond he en dan dat werkelijk geweldig !!!!!! wat zei ie achteraf ????


Hij voelde zich toen ie op stal aan kwam heel stoer, hij was geheel gehuld in g-star kleding afgemaakt met timberlands Clown Hij was als de dood dat zn kleren vies werden hahaha. Maargoed na afloop van t gebeuren piepte die wel anders. Maaaaaaaar (dat zei die vandaag tegen me) hij wil nog wel een keertje mee... (Hoezo hardleers ) Dus ik denk dat ik m de volgende keer een rondje galop laat gaan ~~}> JAmbo heeftt al niet op beginners dus dat wordt lachen... (dan zet ik wel een cap op zn kop Haha!)

pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 12:11

DEESenJAMBO"]
[quote="IngridM schreef:
GEWELDIG !!!!!!! ow wat een grote mond he en dan dat werkelijk geweldig !!!!!! wat zei ie achteraf ????


Hij voelde zich toen ie op stal aan kwam heel stoer, hij was geheel gehuld in g-star kleding afgemaakt met timberlands Clown Hij was als de dood dat zn kleren vies werden hahaha. Maargoed na afloop van t gebeuren piepte die wel anders. Maaaaaaaar (dat zei die vandaag tegen me) hij wil nog wel een keertje mee... (Hoezo hardleers ) Dus ik denk dat ik m de volgende keer een rondje galop laat gaan ~~}> JAmbo heeftt al niet op beginners dus dat wordt lachen... (dan zet ik wel een cap op zn kop Haha!)
[/quote]

ahah Bij ons in de klas zat er ook zo een.. Voetballer in de selektie voor proffies (Ofzo). Dus voelde zich al heel stoer! En dat paardrijden zou hem ook wel lukken!! Hij mee op maandag naar de paarden Menneer op een paard gezet dat zo lief is Haha! Bok bok haha hij hield zich krampachtig vast Ach gut . Maar uiteindelijk had ie wel gegaloppeert en.. heel erg balen voor ons.. Meneer wou iedere maandag mee Scheve mond Scheve mond hij vond de paarden wel lief Lovers haha succes ermee als hij nog een keer mee wil misschien zit je er nu ook aan vast Clown

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 12:16

Hahaha ze zijn zo vastberaden de jongens. Paardrijden doe je zo even he haha nou ja je ziet het maar weer....

biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 12:46

haha ja zo heb ik het een keer meegemaakt, een jongen wou paardrijde. Hij zat de HELE dag al te kliere, iedereen moest hore dat hij geweldig was (hij had de laatste les, en jawel ik mocht meneer ff les geven. want die vrouw had al 4 uur les gegeven, zei de eigenaar met een net iets te grote lach) dus ik hijs dat ego in het zadel. Geen gezicht, hij zat op een eigelijk net iets (veelste Haha!) te kleine paardje. Terwijl hij stoer *ahum* de teugels in 1 hand hield.
ER was geen land mee te bezeilen, hij wou niet inrijden, vroeg om de tien minuten om mijn telefoon nummer, en na een onhandige draf wou meneer ego galoperen. Aangezien ik het helemaal gehad het en we nog maar halverwege de les waren, klik ik 3 keer met mn tong (paard is western gereden) en holly galopeerd aan. Na een minuutje was de sensatie eraf en vroeg het ego op holly's rug of het niet een versnelling hoger kon. Waaop ik antwoorde weet je dat wel zeker? Waarop hij meteen zijn hakken flink tegen de flanken van holly legde. Holly is een keurig beleerd westernpaard en reageerd perfect op de stem en bij lichte aanraking van de benen vliegt ze weg. Wat ze in dit geval ook deed.
Daar stoof holly met haar oortjes naar voren door de bak, terwijl het ego dat net zijn teugels nog stoer in 1 hand had de knop vast pakte en wel heel wit wegtrok. Ik probeerde holly te kalmeren door herhaalderlijk easy te zeggen, na een minofwat was ze weer rustig aan het draven, Toen begon die idioot aan de teugels te trekken! Dat is egt een don't op een westernpaard, aan de teugels komen is een straf voor een westernpaard. En zij had niks fout gedaan, dus na boos een paar keer flink gebokt te hebben vervolgde ze weer de galop in een nu nog hoger tempo. Om haar berijder kwijt te raken, nam ze scherpe bochten. Weer klamte onze held zich aan de knop vast. Ik probeerde holly te vangen, maar ze wist mij handig te ontwijken.
Toen brulde meneer ego een 1 keer krachtig HOOOOOOOO!!!!!!
Waarop Holly er keurig de rem opzette.
Meneer ego knalde met zijn edele delen galant (en zeer hard) tegen de knop van het zadel aan. Hij krom in elkaar en toen sprong Hollt (best gemeen) onverwachts een stapje opzij waardoor hij in het zand hapte.....
Toen hij (toch egt wel 10 min later) opstond, lzag hij sneeuwwit en liep nogal wijd met zijn benen, waarop ik na riep: IK WEET NIET OF JE HET GEMERKT HEB MAAR HET PAARD IS AL TUSSEN JE BENEN UIT HOOR!
Holly stond daarna tevreden in haar stal aan wat hooi te knabbelen. Tewijl ik huilend van het lachen haar afzadelde. Raar genoeg kwam ik die jongen laatst op stap nog tegen, en was hij eigelijk heel aardig. Sterker nog hij is nu een hele goede vriend van mij, wat hij wel heeft moete bekopen met de prijs dat iedereen die het maar wil horen dit verhaal te vertelle Tong uitsteken

pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:07

biancaaaa:: Dat had ik echt willen zien Haha!

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:13

whahah wat een verhalen zeg Haha! prachtig Haha! Haha! Tong uitsteken

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:18

wahaha die van biancaaaa Haha!
dar had precies iemand teveel naar oude cowboyfilms gekeken, tuurlijk, een westernpaard moet je zeker en vast goed vooruitschoppen Haha!