dat waren weer genoeg hindernissen voor vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

dat waren weer genoeg hindernissen voor vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 23:56

vanavond was er oefenspringen bij ons op de club, ik had Tobias mee en Oeterma, dus 2 paarden x 2 parcoursen.... Tong uitsteken Scheve mond maar was wel leuk! eerst Tobias even losgereden, en toen op Oeterma geklommen, ze moest af en toe ff stuiteren, maar verder liep ze braaf, eerst een B parcours, was ik foutloos Lovers 2e parcours L, en ook dat ging foutloos! eigenaar tevree, instructeur tevree....... Haha! en ik ook! Cool nou paard aan de eigenaar gegeven en ik snel Tobias gepakt, want daarmee moest ik nog even M en Z mee springen Lovers was echt geen pan, van paard naar pony! hahaha probeer dat dus niet...vreselijk zeg! inspringen was waardeloos maar in het parcours was mijn maatje er weer! Lovers 1 balkje......
2e parcours zou ik Z gaan, maar dat deed ik maar voor de helft Knipoog dus de helft stond op M en de andere helft op Z...
ging perfect, hij sprong echt super en was dus foutloos! Lovers Lovers

dus ik ben weer trots op mijn ruintje...en natuurlijk op Oet Tong uitsteken
mijn startkaart komt eraan!! en dan ga ik ze allebei maar starten! ik wil Tobias namelijk niet stil zetten.....

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 00:45

Ik ben nog even bezig om uit mijn dipje te klimmen, maar jij was lekker op dreef vandaag

Vind het wel grapppig dat Ot en Oet familie zijn Knipoog En ze komen ook nog bij dezelfde fokker vandaan Lachen

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 14:06

ja, die dipjes horen erbij he! ik was echt blij dat het met tobias zo goed ging, die had al vanaf 29 december geen parcours meer gesprongen(alleen gelest)
ik heb wel een zere voet(heb ik gekregen op 29 december bij RAP, maar het is nooit echt over gegaan..... voel me echt weer krakkemikkig haha

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 21:20

We hebben vandaag besloten dat hij spierpijn had Haha! Hij sprong dinsdag voor het eerst echt mooi door het lijf dus wsl heeft hij daar wat last van gehad Knipoog

Ik zal er zo weer eens op gaan zitten