SJORS est arrivé!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 14:20

Leuk paardJE (wat een joekel Knipoog )! En welkom bij ons op stal! Ik sta schuin tegenover jullie (links naast Kitano). Gister was ik er ook, maar jullie hadden het zo druk met Sjors.. Lachen Maar gefeliciteerd met je aanwinst!

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 15:32

heel erg veel plezier met die stoere bink!!!! Knipoog

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:22

Gefeliciteerd met je nieuwe paardje!
Heel veel plezier ermee!
ff snel de foto's kijken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:41

Echt heel gaaf zeg !
De blijheid straalt volledig van je af, ook al kan ik dat niet in het echt zien, in ieder geval knal je wel helemaal van mijn scherm *LOL* Haha!

Gefeliciteerd Anouk !
Hoop dat je de volgende jaren die volgen ook zo blij met hem blijft

Ben heeeeeeeeeeel blij voor je OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 21:32

Leuk voor je dat hij er nu is, gefeliciteerd.
Ik vind dat dikke best wel meevallen hoor (denkt aan haar eigen merrie's Schijnheilig )

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 23:38

Ilindra schreef:
Leuk voor je dat hij er nu is, gefeliciteerd.
Ik vind dat dikke best wel meevallen hoor (denkt aan haar eigen merrie's Schijnheilig )


Zelfs Levy, de vorige eigenaresse, zei dat het op deze foto's niet goed zichtbaar was Haha!. Vandaag met poetsen heb ik het gevoeld hoor, sjeetje wat een pens *LOL*!

Maar bedankt weer Bloos , ik ben inderdaad heel erg blij en ondanks dat we duidelijk nog aan elkaar moeten wennen, vinden we elkaar al wel heel erg lief Lovers . En jeetje wat kan dat paard lang likken zeg, mijn handen zijn he-le-maal schoon (en gerimpeld Scheve mond ) Haha!.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 23:52

Leuk Anoukie! Ik hoop dat je veel plezier van je nieuwe aanwinst zult hebben!!!!!! Die dikke pens gaat er vanzelf af als hij in het werk komt!

Of niet natuurlijk hihihihi.....zie Fab met haar eeuwige dikke reet en pens Haha!:D:D

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 00:07

Ja je hebt nu even wat meer oppervlak te poetsen dan waar je aan gewend was, en dan vond ik Saar al dik zat Knipoog
Maar zoals al gezegd elders, ga maar lekker van en met hem genieten Noukje

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 10:11

Saar is niets vergeleken met die buik van Sjors, hij is echt al 8 maanden drachtig Haha!.

Fab, ik heb er nu al heel veel plezier van Lovers , ik hoop dat we samen wat aan onze "pens" en "reet" kunnen doen, Sjors en ik *LOL* haha.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 10:12

NaVy! schreef:
Leuk paardJE (wat een joekel Knipoog )! En welkom bij ons op stal! Ik sta schuin tegenover jullie (links naast Kitano). Gister was ik er ook, maar jullie hadden het zo druk met Sjors.. Lachen Maar gefeliciteerd met je aanwinst!


Hahaha, ja dank je, klein is anders inderdaad Knipoog. Ik zal vandaag eens kijken wie mijn schuinoverbuurvrouw is Haha!.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 10:31

gefeliciteerd! hopelijk heb je hardstikke veel plezier van hem maar als ik dit zo lees gaat dat wel lukken!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:10

Gefeliciteerd met je nieuwe paard!
Zal straks even de foto's bekijken.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 12:24

Anoukie"]
[quote="NaVy! schreef:
Leuk paardJE (wat een joekel Knipoog )! En welkom bij ons op stal! Ik sta schuin tegenover jullie (links naast Kitano). Gister was ik er ook, maar jullie hadden het zo druk met Sjors.. Lachen Maar gefeliciteerd met je aanwinst!


Hahaha, ja dank je, klein is anders inderdaad Knipoog. Ik zal vandaag eens kijken wie mijn schuinoverbuurvrouw is Haha!.
[/quote]


Mandy is nu een week heerlijk op vakantie, ik doe dus aankomende week navy