Gunther gevonden...maar kapot geschrokken!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 19:41

Je moet natuurlijk wel redelijk blijven en niet vet gaan overdrijven. Iedereen snapt naar mijn idee dat je er 6 jaar later niet meer hetzelfde uitziet, maar om nou met modder te gaan gooien naar de nieuwe situatie vind ik iets te ver gaan. En ik had dus niet net zo gereageerd als ik voor mezelf mag blijven spreken (dat kan ik echt wel), jij mag ook voor jezelf blijven spreken. Ik vind dat het allemaal wel erg overtrokken is. Trouwens er kan nog geen slotje op omdat je wel al de hele tijd op de oude foto's zitten te wachten dus anders hebben we onze tijd zitten.....hier.

judithM
Berichten: 1494
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 19:51

Cheveyo schreef:
Je moet natuurlijk wel redelijk blijven en niet vet gaan overdrijven. Iedereen snapt naar mijn idee dat je er 6 jaar later niet meer hetzelfde uitziet, maar om nou met modder te gaan gooien naar de nieuwe situatie vind ik iets te ver gaan. En ik had dus niet net zo gereageerd als ik voor mezelf mag blijven spreken (dat kan ik echt wel), jij mag ook voor jezelf blijven spreken. Ik vind dat het allemaal wel erg overtrokken is. Trouwens er kan nog geen slotje op omdat je wel al de hele tijd op de oude foto's zitten te wachten dus anders hebben we onze tijd zitten.....hier.


Ik weet niet of dit op mij sloeg maar ik bedoelde dit gewoon aardig hoor!
Ik zei ook niet dat IEDEREEN zo zou reageren maar toch wel een aantal!
(je voelt je nogal aangesproken?)

Dus je mag gewoon voor jezelf blijven spreken hoor want ik was echt niet van plan om dat voor jou te doen!

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 19:54

nou die foto's komen dus echt niet meer hoor..!

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 19:54

oke dan heb ik je verkeerd begrepen maar ik denk toch dat iedereen hier gewoon op reageert zoals hij/zij het voelt en waarom zou je dan niet toegeven dat je je net zo voelt (mocht dat zo zijn). Je hoeft je toch niet te schamen voor je eigen gevoel?

judithM
Berichten: 1494
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 19:59

Cheveyo, ik geloof dat we nu echt een beetje langs elkaar heen gaan Verward
Nee, inderdaad hoef je je niet te schamen voor wat je voelt Knipoog

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:00

Ik denk dat ondertussen hier alles al gezegd is en aardiger gaat het er ook niet op worden. Ik zet een slotje.