treinongeluk bij Eindhoven.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:41

ik heb er geen problemen mee als je jezelf van het leven beroofd, maar betrek er geen anderen bij. een machinist die het mee maakt stapt volgens mij nooit weer in die trein..

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl


Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 15:49

ik weet zeker dat het een mens was.. JE zag aan de "vormen"wat er nog van over was dat het om een mens ging.

Was het een dier geweest, dan was er geen ambulance bij gekomen.

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:28

imker schreef:
Het zal ongetwijfeld op het nieuws komen, vanavond.


dit soort dingen komen bijna nooit op het nieuws, ook niet in de krant ofzo. helaas gebeurt het ook nogal vaak.

twee jongens uit mijn klas hebben het een paar maanden geleden ook meegemaakt toen ze met de trein naar huis gingen, "hun" treindeel stond er vlak boven. Scheve mond
Over dat bericht in de trein, laatst werd er ook omgeroepen in een trein dat de treinen niet verder reden dan .... omdat er een lijk tussen de rails lag.. Frusty

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:33

Dit soort zelfmoordacties komen idd nooit op TV of in de krant. Ik heb een poosje gereisd op het traject bij Haarlem en Heemstede. Daar kwam het ook regelmatig voor. Bij Heiloo trouwens ook. Daar zitten grote psychiatrische inrichtingen Scheve mond.

Ik heb zelf ook weleens in een dergelijke trein gezeten. Iets voorbij Heemstede stond de trein stil. Mannen langs de trein lopen. Dus na verloop van tijd dringt wel door dat wat er aan de hand is. Dan denk je nog even 'niet naar buiten kijken Scheve mond' en dan toch doen he .

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:22

Jessie88"]
[quote="kojack"][quote="imker schreef:
Getverderrie, weet je wel zeker dat het een mens is geweest? Een dier zouden ze ook nog gewoon onder een zeil doen, toch?

Het zal ongetwijfeld op het nieuws komen, vanavond.



Dit soort dingen komen bijna nooit op het nieuws of in de krant.
Op een station waar wij weleens met de trein gingen sprong ook de 1 na de ander onder de trein, het heeft nog nooit in de krant gestaan of is op het nieuws geweest, best raar eigenlijk.
[/quote]
Zelfmoordactie's komen volgens mij helemaal nooit op tv...

Maar wat naar zeg! Ik kan me goed voorstellen dat zo'n conducteur daar een trauma aan over houdt... Scheve mond en de mensen in de trein... brr, echt vreselijk! Scheve mond
[/quote]

Wat als het nou geen zelfmoord is, dat bedoelde ik. Als het een ongeluk is, of er is een beest voor de trein gekomen, komt dat meestal wel op het nieuws.

Ik ben echt niet aan het ramptoeristje-spelen.

Toos paardloos

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 21:07

zoals die 2 kinderen die treinsufden... stommelingen

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

offspring

Berichten: 377
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Nieuwkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 00:05

idd het is verschrikkelijk hang je dan op of ga pillen slikken mar laaat niet zon machinist en de passagiers n de trein mee genieten van ej zeflmoord actie

When love is a drug, then let me be your dealer!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 10:39

Je hebt er veel lef voor nodig, maar doen. Nee dat kan ik niet begrijpen.

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Exorcizamus, Frieke84, Laj1, Monique1963, noordje, Rupser, tienus63, Vagabondo, xYaartje en 132 bezoekers