Joplin bij de tandarts

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Caroline81

Joplin bij de tandarts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 16:38

Vandaag was de paardentandarts er. Hij zou om 11.00 komen om 18 paarden te doen, dus ik dacht er dan om 12.00 wel vroeg genoeg te zijn.
Dus niet. Toen ik aan kwam rijden werd me dringend verzocht om op te schieten. ook goede middag... Dus ik Joplin uit stal geplukt en op de spuitplaats gezet. Ik vroeg of hij een beetje lief voor hem wilde zijn omdat hij aan een oog blind is en dat hij dan schrikkerig kan zijn als je hem onrustig benaderd.
"hij is niet blind!" Verward Om een discussie te voorkomen heb ik maar gezegd dat het door verschillende dierenartsen is vastgesteld en dat hij toch echt geen reet ziet met dat oog.
Maar goed, er kon nog geen klopje voor joplin af, nee hoppa gelijk z'n hand in z'n strot. "hij is zeker onrustig in de aanleuning" Dus ik heb verteld dat hij dat inderdaad soms is als hij gespannen is. hij had dus 2 wolfskiezen gevonden en dat was volgens hem de oorzaak. Dus ik vertelde dat ik al 6 keer bij een tandarts ben geweest en dat ze allemaal vonden dat ze wel konden blijven. Voor ik verder kon reageren rukte hij de eerste er al uit, met een flink brok tandvlees eraan. En die andere ging op de zelfde manier. "Zo, en over 5 dagen steekt hij z'n tong niet meer uit met rijden" En klaar was hij...

Na 5 minuten had ik 2 kiesjes in m'n hand, een paard met een bek vol bloed, en 40 euro armer. God wat wou ik dat ik assertiever was Scheve mond

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie