moeders los!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sall

Berichten: 6642
Geregistreerd: 20-05-03

moeders los!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 11:19

*grinnik* waren gisteren naar de musical Mamma Mia geweest. Kaarten waren al 3/4 jaar geleden besteld, we scheurden een pagina van de kalender af en daar stond 'in ene' dat we vrijdag avond naar Utrecht gingen..
Hmmm oppas regelen, kids konden bij mijn zus slapen en na een dag racen en regelen (what's new Verward ) 's avonds naar Utrecht.
De musical was leuk, vooral omdat de liedjes naadloos aansloten bij het verhaal, ik vond sommige grappen echt te flauw voor woorden (van die enorme inkoppers, en dan zijn er mensen die echt in een appelflauwte van het lachen raken... dan keken Michel en ik elkaar aan van.. ligt het aan ons? Cool )

We waren met een grote groep en we zaten op de achterste rij op het balkon, moet je geen hoogte vrees hebben!
Er achteraan zijn we naar de 'after-party geweest, in het Beatrixtheater, ik had even de tijd nodig om los te komen, maar dan ga ik ook los hoor! Heb heerlijk gedansd om lekkere jaren 80 music.
Toen het afgelopen was, rond half twee, zijn we naar amsterdam gereden en hebben we de avond afgesloten in Prins H.
Was ook heel leuk, en ik heb kennis mogen maken, met zeer uiteenlopende versiertechnieken van zeer verschillende types mannen/jongetjes (?)
Lachwekkend was het af en toe zeker, en goed voor mijn zelfvertrouwen ook! Haha! (altijd leuk om te merken dat je nog in de markt zit Cool )
We waren om half vier thuis, toen heeft michel nog een uitsmijter staan bakken, jaaaah, we voelden ons echt student! en daarna zijn we moe en voldaan ons bedje ingerold!


Hmmm smaakt naar meer... en vaker... Haha!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl


Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 12:57

Ik vond het zelf ook een leuke musical. Wil er nog wel een keer heen .

Ik ben er met de zaak (DA) geweest. Alleen vonden wij de flauwe grappen wel leuk. Maar dat komt waarschijnlijk omdat we al aardig flauw waren van de hele middag. We waren er namelijk 's middags al, en kregen nog wat toespraken e.d. om de oren i.v.m. het nieuwe logo wat ook onthuld werd. En dat was saaaaaaaai, vandaar dat we de middag zelf al wat "opgeleukt" hadden.

Maar idd wel veel plezier gehad. Enne moeders moeten gewoon af en toe even "los" Haha! Knipoog .

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

Sall

Berichten: 6642
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 13:10

Ik moet zeggen, na de pauze en na een lekker wit wijntje, vond ik ook een hoop grappen een stuk leuker Haha!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 13:28

Klinkt heeeeel gezellig zeg. Ik vanavond met een groepje naar museumnacht in rotterdam, hopelijk word dat ook gezellig Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, Rose_Sonny en 20 bezoekers