Griezelig voorval

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Farjen

Griezelig voorval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 21:13

Sinds zaterdag staat het paardje van een vriendin ook bij ons op stal.
(haar broer stond er al, en zij heeft een tijdje geleden ook een paard gekregen).
Ik ging gisteren naar stal, en ze stond in de gang haar paard te kuisen.
Soms kwam ze nog wel eens in de piste rijden, maar Camble vind haar paard dus helemaal niet leuk Bloos Ze probeert dan indruk te maken met agressief gedrag (wat ik afkeur met mijn zweep Schijnheilig )
Maar goed, ik kwam ook rijden, toen ik klaar was met opzadelen en naar de piste ging, was zij al aan het rijden. We hadden afgesproken om niet te dicht bij elkaar te komen, en zo niets uit te lokken.

Haar paard heeft ze nu 2 maand geloof ik, en het bokt en stijgert al vanaf het begin. Gisteren was het weer zover, hij begon te staken na 5 min stappen. Hij stijgert en zij geeft een mep met haar zweep, waardoor hij opzij springt en ze valt eraf.

Gelukkig niets met haar aan de hand, maar haar paard zit in volle galop de piste af te scheuren. Ik zette Camble gewoon stil, maar op een gegeven moment kwam dat paard op mij afgelopen, Camble verdedigde haar door met haar kont naar hem te draaien (ze dreigde om te schoppen) maar dat beestje rook dus dat ze hengstig staan en ik zie hem echt zo rare dingen doen achter me en probeert bijna op haar te springen.

Ik kreeg Camble bijna niet vooruit (schoppen mag niet Camble Tong uitsteken ) en die paar meter dat ik haar vooruit kreeg, ging ik naar de kant waar het meisje en haar broer het paard probeerden te vangen.
Verder die dag geen ongelukken meer, maar bah leuk was anders..
Laatst bijgewerkt door Farjen op 16-02-04 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:22

hehe het kan irri zijn he zo'n hengstige merrie Tong uitsteken

Heb ik ook een keer gehad. Maar dat was ook goed afgelopen.

Nu maar hopen dat het paard van je vriendin toch maar eens ophoud met staken want zo is het ook niet leuk voor haar

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 21:29

Camble heeft dat paard nooit gemogen.
De pony van mijn buurmeisje mag ze ook niet Tong uitsteken dus ik dacht, ze heeft iets tegen paarden die ze niet kent.. Kwam er zaterdag iemand rijden met een paard dat ze dus ook niet kent, hinikt ze er eens naar, en dat paard hinikt terug. De ene is leuk, de andere niet Haha!

Maarja, ik vind het niet echt een paard voor haar, ze rijd een jaartje en dan krijgt ze een paard dat stijgert en bokt.. Ze kan het ook niet voorspellen hoe haar beestje zal zijn. Ach ja, ik hoop dat ze er niet veel meer afvalt, want ik heb zo'n schrik als ik het zie.. Stel je voor dat ze eens verkeerd valt Boos!

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:31

jeej, wat een rara paardje zeg,
alleen snap het verhaal niet zo:? Verward

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 21:32

Ik zal het in het kort navertellen.
Paard stijgert, ze geeft een tik met zweep, paard springt opzij en ze valt eraf. Paard loopt paar rondjes in galop door de piste en komt dan naar mijn paard gelopen. Eerst agressief en dan wou hij Camble precies dekken.
Beter? Haha!

Spruit_Elf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 08:21

yepz! heel duidelijk! Haha! gelukkig is het maar goed afgelopen he!!! leuk een hengstige merrie.. Clown die heb ik ook! en de mijne is nooit aardig tegen andere paarden (ligt misschien aan het merrie zijn hahahaha, typisch vrouwen Schijnheilig )

Ik miste mijn ex ;( volgende keer schiet ik raak

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 12:30

Dat meisje zou eigenlijk les moeten hebben of heeft ze dat ook? levensgevaarlijk hoor voor beide

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 12:34

maar je zei dat het een vriendin van je was, waarom zeg je dan niet gewoon tegen haar dat ze hem niet zo moet slaan??? dit kan je tohc op een aardige manier tegen haar zeggen????

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie