Beetje in de lappenmand....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Beetje in de lappenmand....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 13:56

Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een grote beurt (voor de wintersport moet je natuurlijk wel APK gekeurd zijn Haha!)
Had vorige week al bloed laten prikken zodat mijn arts vandaag alle waardens had. 2 Week geleden voelde ik een vreemde bobbel in me hals (ze dachten aan me schildklier want ik gebruik nu medicijnen die daarop in "kunnen" werken) en daar zou ook even naar gekeken worden.
Nou dan nu de uitslag van het bloedonderzoek:

* Lichte Bloedarmoede
* Een of ander virus (ze weten niet wat, kan klein griepje zijn)
* Bloedwaardens van me schildklier waren goed alleen die bobbel was idd me schildklier (na de vakantie naar een internist ervoor )
* Verder nog steeds extreem veel hartkloppingen, ze kunnen er nix meer aandoen (de medicijnen zijn al aan de top). De enige mogelijkheid is het doorbranden van die zenuw die steeds die hartkloppingen veroorzaakt. Alleen de kans dat dat bij mij lukt is minder dan 5%. Als ze de verkeerde doorbranden dan moet ik een pacemaker Verward Zit ik ook niet echt op te wachten op me 21ste....
Nee echt lekker gaat het niet met mij (ben ook steeds heel erg moe en niet helemaal lekker).

Nouja eerst maar de 27ste lekker op vakantie en alles even vergeten....
Hopelijk kom ik met frisse moed weer terug

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:29

Jeetje dat valt ook allemaal niet mee zeg... Ach gut
ik hoop dat je snel weer beter word.. en wat raar van jouw hartkloppingen Verward

in iedergeval lekker je koppie bij FEESTEN houden op je vakantie!!!
sterkte! OK dan!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:53

Wat vervelend voor je,
heel veel sterkte, en hopelijk
komt het wel goed!!!

Fijne vakantie!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:17

He, wat rot voor je. Probeer de vakantie te gebruiken om je lekker te ontspannen en niet aan al deze gezondheidsproblemen te denken...