waarom zit het nou zo tegen........?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
natte

Berichten: 152
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: zwaag

waarom zit het nou zo tegen........?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 01:56

Het zit me gewoon echt niet mee.........
Vandaag is mijn paardje naar emmeloord gegaan om te kijken waarom hij nou niet zo lekker in zijn vel zit.
Omdat ik besloten heb om mijn paard te verkopen, moest ik eerst naar emmeloord omdat hij de laatste weken niet echt wil springen en gewoon niet lekker toont. Ze hebben zijn bloed afgenomen en hem bevoelt..... De arts voelde wat bulten op zijn darmen (konden mestballen zijn) , dus nu mag mijn paard twee dagen niet eten!!! Zijn darmen moeten leeg, en hij staat dus nu in emmeloord. Onder het zadel liep hij ook niet goed, en nu denken ze dat zijn knieen niet goed zijn, want hij zwaait ze naar buiten/binnen Dus nu moet ik wachten tot woensdag, want dan is de uitslag binnen Verdrietig Ik ga er maar niet van uit dat het positief is, want ik voel de bui al hangen......... Het lijkt gewoon net alsof het niet mag...
Het zit me gewoon echt tegen
Maar ik probeer positief te blijven en hopelijk valt het allemaal wel mee, maar ik vind het zo zielig dat hij daar nu staat in zijn uppie, en dan krijgt hij nog eens twee dagen niet te eten Verdrietig
Ik hoop echt dat alles goed komt, zou wel fijn zijn
Ik hou jullie wel op de hoogte.........
xxx

liefs natte

daany
Berichten: 3
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: rijsenhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 02:00

Hoop voor je dat alles goed komt, ik ken dat gevoel. Mijn vorige paard heft 7 dagen in utrecht gestaan is er wel boven op gekomen, ze had koliek. Ze is nu bijna 2 jaar aloverleden aan de maandag ziekte. Sterkte er mee ik duim voor je. Groetjes danielle.

moon65
Berichten: 60
Geregistreerd: 23-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 15:46

Sterkte misschien valt alles mee

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 15:58

Nou zeg dit kan je nu echt niet gebruiken. Het is nooit leuk als je paardje ziek is, maar komt helemaal rot uit als je haar net wilt verkopen.

Hopen maar dat de uitslag een beetje positief is, Suc-6!

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 17:24

ahh ik snap helemaal dat je het vreselijk vind dat je paard daar staat.
ik hoop dat het goedkomt!
sterkte ermee! Vriendjes zijn?

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 17:27

Heel veel sterkte ermee!!
Ik zal heel hard voor je duimen dat alles goed komt!