heb denk ik mijn nieuwe paardje gevonden..........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:10

Gefeliciteerd.

Foto's!!

Artemide

Berichten: 1336
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:14

Waaw ... fantastisch verhaal zeg! Ik hoop echt dat de proeftijd goed gaat. En idem; foto's!!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 21:16

aahhhhgggg, het is nog maar dinsdag, en ik ga hem pas zondag ophalen Frusty . en dan zeggen ze nog dat het zal beginnen vriezen!!!!!!
HELP!!! ik moet hem in z'n proefperiode wel buiten kunnen rijden natuurlijk

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 21:20

MissyM schreef:
Waaw ... fantastisch verhaal zeg! Ik hoop echt dat de proeftijd goed gaat. En idem; foto's!!


ik heb vandaag een fotootje van z'n (nu nog Haha! ) huidige baasje toegekregen. maar het is een stom vooraanzicht van een zavelgeelgekleurde schimmel......slaat nergens op .

dat zal dus een portietje ITP worden als hij hier is (hoewel, ik kan ze dan nog niet eens zelf plaatsen......*hint, hint* Haha! Haha! !

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 00:05

Leuk voor je!!!!!!
enne, een vliegenschimmel is prachtig!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 11:01

Natasha schreef:
Leuk voor je!!!!!!
enne, een vliegenschimmel is prachtig!


bedankt natasha! Knipoog
enne ja, in zijn wintervachtje ziet hij er nog niet uit, niet veel 'vlieg' in te bespeuren, maar in de videobeelden van afgelopen zomer zag hij er echt mooi uit. niet met zo'n 'vliegenpoepjes' Haha! in zijn vacht waarbij je alleen maar denkt dattie niet goed geborsteld is, maar echte dikke-vliegen-spikkels Haha! !
was by the way enkele weken terug écht van plan om bij jou naar een bruin ruintje van 1,60 te komen kijken, dacht, voor ik bel, nog éven de site checken......wég ruintje natuurlijk Frusty ! zo is het ook altijd hè: een paard die je niks zegt vind je weken later overal nog terug, één die je wel aanspreekt is zó weg Scheve mond !

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 12:13

waar blijven de pics nouhhhhh!! ghehehehe ben ongeduldig en een nieuwsgierig aapje!!! Clown Schijnheilig

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 13:17

Meyke schreef:
waar blijven de pics nouhhhhh!! ghehehehe ben ongeduldig en een nieuwsgierig aapje!!! Clown Schijnheilig


als ik er jou ééntje stuur, kan jij er hem dan opplaatsen??

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:52

ingeo"]
[quote="Meyke schreef:
waar blijven de pics nouhhhhh!! ghehehehe ben ongeduldig en een nieuwsgierig aapje!!! Clown Schijnheilig


als ik er jou ééntje stuur, kan jij er hem dan opplaatsen??
[/quote]

tuurlijk!
stuur em maar hoor!
dan zorg ik ervoor dat ie op de site komt!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 17:45

komt er aan!! (foto lijkt echt nergens naar hoor Bloos! , maar het is wél roan (maar niet echt zoals hij is )).

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:30

ingeo"]
[quote="Natasha schreef:
Leuk voor je!!!!!!
enne, een vliegenschimmel is prachtig!


bedankt natasha! Knipoog
enne ja, in zijn wintervachtje ziet hij er nog niet uit, niet veel 'vlieg' in te bespeuren, maar in de videobeelden van afgelopen zomer zag hij er echt mooi uit. niet met zo'n 'vliegenpoepjes' Haha! in zijn vacht waarbij je alleen maar denkt dattie niet goed geborsteld is, maar echte dikke-vliegen-spikkels Haha! !
was by the way enkele weken terug écht van plan om bij jou naar een bruin ruintje van 1,60 te komen kijken, dacht, voor ik bel, nog éven de site checken......wég ruintje natuurlijk Frusty ! zo is het ook altijd hè: een paard die je niks zegt vind je weken later overal nog terug, één die je wel aanspreekt is zó weg Scheve mond !
[/quote]

Hahaha, ja zo is het.

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:13

Nou hier is tie dan!!!!

ik hoop dat ie het doet!!!! Haha!

Afbeelding


wat een leuke ding he!!! ik vind het van de foto af, echt een lieverd!!!! OK dan!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 11:18

jahah! meet 'roan' *LOL* !!

wacht maar tot over een paar maandjes, als hij in z'n zomerjasje zit, en er nog wat kilootjes bijheeft OK dan! !

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:18

Zo dat is wel een verschil met een connemara zeg Knipoog Haha!

Zier eruit als een scheetje !!!!!
Veel plezier met hem

Hevonen

Berichten: 5617
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:37

arabieren staan bekend als enorm aanhankelijk en geweldig trouw, dus dat klopt wel wat je schrijft.
Ik wilde toen we de pony zochten liever geen merrie en beslist geen schimmel, en het is..... juist
Ons paard moest bruin en ruin zijn en vooral wat ouder, verkeersmak en beleerd. Het werd een onstuimige en uietraard onbeleerde 2-jarige zwarte hengst.

Heb van geen van beide ooit spijt gehad!

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:41

Lief koppie!
Ik vind hem alleen veel ouder tonen dan 14, als je 24 zegt geloof ik het ook (kan door de foto komen).
Veel plezier met hem!

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:49

leuk beestje hoor! veel plezier ermee! ik vind hem er ook ouder uitzien Verward

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:58

leuk paardje, ziet er uit als idd een braaf paardje!
hopen dat alles goed gaat!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 20:39

dat ouder uitzien, dat ligt gedeeltelijk aan de foto, en gedeeltelijk aan z'n 'laat-maar-waaien' Haha! -uitdrukking.
aan zijn tanden te zien is hij ergens 'middelbare leeftijd', dus die 14 zal daar niet heel ver af zitten. ook de andere details waaraan je een écht ouder paard kan herkennen zijn er nog helemaal niet aan te zien, dus dat zit wel goed! en sloom issie óók helemaal niet, wel méga-rustig. en DAT zocht ik net OK dan! Tong uitsteken !

maaaarrrr, wait and see als ik ergens in mei enkele voor- en na pics in ITP zet Schijnheilig , je herkent hem niet (nou, niét Schijnheilig ....... Haha! )

vond deze foto hem eigenlijk al niet veel eer aandoen, maar ja, dit was alles wat ik voorlopig had......

heb trouwens op m'n zoektocht práchtige paardjes gezien hoor, waar ik verder voor wat ik wilde wel níks mee kon! geef mij dan maar een knollie met wat minder stoere uitstraling, maar waar ik lekker MEE KAN RIJDEN Haha! Haha! !!! en die daarbij ook nog zit als een fauteuil Haha! !

liéf is hij trouwens wél hé Knipoog Tong uitsteken !!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 21:39

Uiterlijk is totaal onbelangrijk, als je een braaf paard zoekt!!!!!!!
Maar ik vind hem mooi hoor.

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 21:46

Natasha schreef:
Uiterlijk is totaal onbelangrijk, als je een braaf paard zoekt!!!!!!!
Maar ik vind hem mooi hoor.


ga ik ook van uit Knipoog ! wel met een gezonde bouw, en de ruiter op een lichte en soepele manier kunnen dragen.
maar verder is mijn enige vereiste dat de 4 benen naar beneden wijzen Haha! Cool !

Margriet7

Berichten: 780
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: noordholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:15

wat eenleuk beesje! ik herken je verhaal helemaal ik ben een half jaar opzoek geweest voor een paardje, alle verhalen die de baasjes vertellen kloppen niet , je rijdt er 200 km voor en je ziet direct al dat het niet is wat ze zeiden, ik hoop voor je dat het bij deze wel klopt! mocht het allemaal niet lukken, dan kun je me wel ff pb-en, ik weet nog wel een handelaar die wel te vertrouwen is! echt waar hoor van iedereen alleen maar positieve dingen over hem!
succes in je proeftijd!:)

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 22:21

nou, help me maar duimen dat het een beetje leuk 'buitenrijdweer' wordt, want vriezen moet het nú echt niet gaan doen !