Verrassing van Ermelo...15-02

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Aimee

Berichten: 11794
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:20

Is ook niet negatief hoor Gerrie, wel even wennen. Dit dialect had ik niet eerder gehoord en ik had er dus aanvankelijk moeite mee. Pas toen Xavier iets zei van "du bist doch....." ging bij mij een lampje branden wanneer ik het nou toch niet probeer te vertalen naar het nederlands maar naar het duits, begrijp ik het dan wel? Haha! Ja dus! Slim Knipoog:D
Overigens was het ook wel erg opvallend dat Xavier door de bak liep te 'brullen' totdat Edward langs kwam lopen en zei: "hé joh, niet zo schreeuwen!" Haha!:D:D en toen was het opvallend stil...... *LOL*:)) Wat ik overigens erg jammer vond. Cool

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.


Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 19:10

Aimee schreef:
Is ook niet negatief hoor Gerrie, wel even wennen. Dit dialect had ik niet eerder gehoord en ik had er dus aanvankelijk moeite mee. Pas toen Xavier iets zei van "du bist doch....." ging bij mij een lampje branden wanneer ik het nou toch niet probeer te vertalen naar het nederlands maar naar het duits, begrijp ik het dan wel? Haha! Ja dus! Slim Knipoog:D
Overigens was het ook wel erg opvallend dat Xavier door de bak liep te 'brullen' totdat Edward langs kwam lopen en zei: "hé joh, niet zo schreeuwen!" Haha!:D:D en toen was het opvallend stil...... *LOL*:)) Wat ik overigens erg jammer vond. Cool


Het is idd even wennen Haha! sommige wennen er nooit aan,taalgevoelige mensen wel OK dan!
Hij zat zich op de tribune bij Diederik en de Japanners af en toe flink te verbijten Frusty
Komt bij mij de gedachte op dat hij misschien liever zelf rijdt,of was hij minder tevreden over zijn optreden in de Inter II met Rubi Verward Verward en reageerde hij het zo af?
Ik heb ze in Houten ook weleens horen "samenwerken" *LOL*
Misschien voelde hij zich erg thuis in Ermelo Lachen Lachen

Edward doet het idd heel discreet vanuit de hoek

En Coby doet het voor alle aanwezigen ......

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Aimee

Berichten: 11794
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:23

En zoals Coby het doet, heb ik het graag als toeschouwer..... Haha!:D daar kan ik nog het meest van leren......

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 10:56

Aimee schreef:
En zoals Coby het doet, heb ik het graag als toeschouwer..... Haha!:D daar kan ik nog het meest van leren......


Coby rules Haha! OK dan!

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:58

Gerrie schreef:

En Coby doet het voor alle aanwezigen ......

Haha!

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Ptl4ever, Sica en 33 bezoekers