oeps foutje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Antistar

Berichten: 1152
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Gasselte

oeps foutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 21:43

ik heb vandaag iets erg's mee gemaakt haha
ik had gisteren een spring wedstrijd in bronneger.. 2x foutloos maar net buiten de prijzen Verdrietig (klasse L)
maar ja vandaag heeft mijn vader me dubbel ingeschreven voor dressuur in ter apel en in nieuwe pekela..
nou mijn pony werd wel moe natuurlijk maar ik mocht geen wedtsrijd afzeggen Verward ik had eerst in ter apel gereden daar was ik 3e met 162 punten en daarna in nieuwe pekela daar was ik 4e (net buiten de prijzen) met 160 punten..(klasse L1) josta is natuurlijk nu heel erg moe.. masar ik heb wel 2 winstpunten.. maar dit doet mn vader nooit meer.. of ik zeg stiekem af haha.. maar ik ga nu wel L2 starten *LOL* Pling
toen we terug kwamen hadden we besloten om tenner even in de wei te doen omdat hij al 2 dagen stilstond dus we zetten hem even 10 minuten in de wei bij monica (we zetten ze niet de hele dag in de wei omdat het daar te nat is) en we hebben een afsluiting van een wei tot wei als je begrijpt wat ik bedoel.. nouja.. hij was zo gekdat hij gewoon over dat hek heen sprong en er zat zelfs stroom op.. hij is 3.5 jaar oud en het hek is 1.50 ongeveer.. nou dan schrik je wel even hoor Tong uitsteken als je ziet dat hij er bijna midden in valt de 2e keer dat hij sprong.. haha zo wat een belevenis haha Schijnheilig


bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 22:48

zo zo
Dus hij springt wel hoog hahaha
Ik kan me voorstellen dat je dan schrikt
veel succes verder met rijden

Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 22:50

Waarom mag je geen wedstriijden afzeggen? Vaag, hoe doe je dat als je pony ziek is? Nou ja, gefeliciteerd met je punten!
Enne, die Tenner wordt duidelijk springkampioen! Haha!

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 13:14

Zo wat een springtalentje durf je hem nu nog in het land te zetten?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Bernadth99, Bielsje, BlauweSteen, Cjuan, Lisette1987, MirjamRobin, Pellelilly, Poekkie, Slmt9, Telpeva, Vagabondo en 142 bezoekers