Nieuwe spulletjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 19:05

Dien heeft een heel mooi nieuw zadel. Een 2e hands Wintec Pro. En hij is zo goed als nieuw!!!!!! Ik heb nu al zin om er mee te gaan rijden(eerst ff groen licht krijgen van de dokter).
En Dennis had gister z'n hoofdstel gesloopt en daar heb ik een nieuwe voor gekocht. Een hele mooie met gecombineerde wit onderlegte neusriem! Maar hij past niet! Boos! Boos! Boos!
Bij Tammy past hij ook niet! Zij heeft nog wel een hoofdstel maar dat is 3x niks.
XXX
Ciska

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 19:21

Waarom moet je eerst groen licht krijgen van de dokter als ik vragen mag, ben je gekwetst?

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 19:57

Kan me voorstellen dat je nu zin in rijden hebt! Wat jammer Frusty dat Dennis z`n hoofdstel niet past. Zo`n wit onderlegd hoofdstel zou hem vast wel heel mooi staan. Zulke hoofdstellen vind ik vooral op een donkere pony echt om te Kwijl .

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 20:05

Ik heb in het ziekenhuis gelegen omdat ik van Dien afgevallen ben en ze is op mij gaan staan(en ik had een beschadigde lever, gekneuste ribben en een gekneuste schouder). Ik moet maandag voor een echo en donderdag krijg ik de uitslag en hoor ik of ik weer mag rijden.
XXX
Ciska