Zou Wjukkel genezen zijn??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Zou Wjukkel genezen zijn??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 16:41

1,5 week geleden is al vast gesteld dat hij inmiddels niet meer spierbevangen is. Die week daarvoor had ik er al 1x opgezeten maar hij voelde zich die week niet echt fijn en was heel erg traag 4 dagen later probeerde hij er weer vandoor te schieten met iemand op zijn rug. Gelukkig had ik hem aan de longeerlijn dus hij kwam niet ver. Vorige week zaterdag heeft Ellen Immink hem behandelt en volgens haar had hij na de behandeling geen pijn in zijn schouders meer dus ik kon gewoon weer gaan rijden.

Na een paar dagen longeren wilde ik er wel eens op, eerst nog even longeren toen schoot hij er vandoor toen hij aangallopeerde want hij schrok van zijn eigen scheet Clown Toen ben ik er maar opgeklommen, eerst eens rustig stappen en dat ging heel goed, daarna maar eens aangedraafd en dat ging ook goed. Toen wilde ik ook nog een galopje, eerst linksom zijn makkelijke kant en dat ging super, toen rechtsom en daar moest hij perse even een bokje geven toen hij een tik kreeg Haha!
Toen weer rustig naar de draf, hij begon steeds meer te ontspannen en ik kon hem steeds lager rijden. Al met al heb ik er niet langer dan een kwartier opgezeten maar het voelde goed.

Hij kijkt nog steeds een beetje angstig als er iemand op klimt, volgens mij zit het nog steeds in zijn hoofd dat als er iemand op zijn rug zit dat het dan pijn doet. Ik ga het nu rustig opbouwen en hopelijk snapt hij dan dat hij geen pijn meer heeft. Lief Wjukkeltje Lovers

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 17:29

Goed joh OK dan! dat ie zo braaf was.
Sterkte en succes met hem

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:26

hey je hebt het toch gedaan ~~}>
Blij voor je dat dat ook zo goed is gegaan.. Al met al klauteren we allemaal weer uit de lappenmand Haha!

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:35

gelukkig gaat het goed met wjuk!!
dan loopt hij over een tijdje weer mee in de les!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 12:22

MirandaB schreef:
hey je hebt het toch gedaan ~~}>
Blij voor je dat dat ook zo goed is gegaan.. Al met al klauteren we allemaal weer uit de lappenmand Haha!



tuurlijk...ik zei toch al dat het wel goed zou komen met onze knollen Haha!

wauweltje

Berichten: 264
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:26

Fijn voor je!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 20:45

Klinkt erg positief: kan Wjukkelmans er maar weer tegenaan binnenkort Nagelbijten / Gniffelen

Houden zo!