voor het eerst alleen naar buiten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

voor het eerst alleen naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 15:47

Nadat San ziek is geweest zijn we het weer rustig aan het opbouwen.
Van de week zijn we een rondje buitenom geweest. Toen heb ik er naast gelopen. Maar hij toonde daarbij zo braaf dat het begon te kriebelen om ook alleen met hem naar buiten te gaan. Momenteel staan er weinig paarden met wie ik naar buiten kan dus dan maar alleen. Althans niet helemaal alleen. Manlief ging op de fiets mee om ons te supporten Lovers
Op mijn vorige stal zijn we wel regelmatig rondje om gegaan maar dan hing Sandor altijd erg aan de andere paarden die mee gingen.
Dus ik was benieuwd hoe hij het er in zijn eentje af zou brengen.. Nou supergoed OK dan! *LOL* Hij was erg braaf !
We hebben maar 1 spannend puntje gehad waar hij wat twijfelde maar dat duurde 10 seconde en toen waren we er langs.
Ik ben weer helemaal happy Lovers Gister liep hij ook al super tijdens het dresuren dus we zijn weer helemaal terug OK dan!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 16:45

Wauw lekker Miran!! OK dan!

Ik wilde vandaag ook naar buiten, althans het proberen want meestal kom ik niet verder dan het pad. Mevrouw vind het niks als de rest nog op stal staat Boos!
Maar ik had eerst een andere missie (Wjukkel) en daar heb ik het nu nog steeds warm van dus Jaike loopt lekker los in de bak met de rest, zij blij Haha!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 17:24

Wauw OK dan! !

Succes verder met je paard!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 17:33

Fijn dat het zo goed ging!
Super hoor OK dan!
Veel succes verder!

Stekeltje

Berichten: 310
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 17:42

Lekker zeg, ik heb nu een verzorgpaard die vroeger altijd buiten kon, maar een aantal andere verzorgsters zijn er alleen maar mee wezen racen (is draver geweest) en nu is ze heel zenuwachtig buiten. Probeer nu met lessen alles weer goed te krijgen, maar er gaat veel tijd inzitten. Mijn eigen paard had er vroeger gelukkig nooit last mee. In ieder geval succes ermee OK dan!