Mannen schijtlijsters?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:18

Wij rijden altijd om de dag maar gaan wel gezellig saampjes naar de manege en op donderdag rijden we altijd samen nog in een groepsles mee.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:02

ponyzotje schreef:
mijn neefje Haha!
heeft een vriendinnetje, en zij heeft een paardenranch thuis, veel grote paints enzo .
en dan zit hij van die stoere verhalen te vertellen dat hij meegesleurd werd door zo'n groot paard. (in feite had hij het halstertouw vast en schudde het paard zijn hoofd oid Haha! ).
ik heb hem verschillende keren bij paarden gezien, en hij durfde ze niet aaien.
en achteraf maar hard roepen dat hij gewoon GEEN ZIN had. die angst in z'n oge sprak boekdelen gewoon Haha!


Ocharme, hoe durf je ... arme Jorgy Ach gut Stephany van de ranch moet niet eens wat hebben van de paarden, ze hebben een pony gekocht voor haar en ze wil er niets mee te maken hebben Haha!

Mijn man is niet bang van de paarden, kan hij ook niet zijn, want hij moet echt wel helpen met de hengst hoor, vooral nu z'n hormonen zijn ontwaakt en ik omwille van een tumor minder kracht heb ik m'n arm en hem dus niet echt aankan nu .... Knipoog Mannen onder mekaar hé Knipoog

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 16:11

jaja, echte mannen onder elkaar. Die hebben 't vast gezellig over voetbal met een biertje erbij Vingers aflikken

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:25

sonjabelgium schreef:
Ocharme, hoe durf je ... arme Jorgy Ach gut Stephany van de ranch moet niet eens wat hebben van de paarden, ze hebben een pony gekocht voor haar en ze wil er niets mee te maken hebben Haha!


ja juist, piet vertelde chris een tijd geleden dat hij voor stephany een pony+koets gekocht had "en dat staat daar nu maar" zei hij *LOL* moest ik zo om lachen, maar eigenlijk wel wat zielig voor het beestje.
en jorgy, ach, goed voor zijn ego Schijnheilig al een echte stoere vent. maar hij blijft gelukkig wel lief en niet brutaal ofzo Knipoog

tja, wat kan ik zeggen, spix is ook geen falabellahengst he Knipoog . kan me voorstellen dat het over een tijdje (mss nu al) echt zal gaan kriebelen. de ervaren paardenvrouw ziet de onervaren paardenman tsjoolen, maar staat machteloos Haha!

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:25

mijn vriend schijt van paarden! die vind ze echt eng, zelf röskva durft ie niet aan te raken... pony van 1.30! maar hij komt af en toe wel eens langs, van de zomer zorg ik dat ie er een keer op zit! gewoon om te kijken hoe ie het vind Haha!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:28

Mijn vriend vind ze niet eng ofzo, bij hem thuis hebben ze ook paarden....

Hij houdt er alleen niet zo van. Haha!

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:12

ik heb patrick zo ver gekregen dat hij buiten zonder zadel op duuk rijd!!! OK dan!
nee,mijn mannetje is geen schijterd Haha!