Nooit meer te paard??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 14:45

Heej..weet je dat ik daar nog niets eens aan gedacht heb??????

Dat is zo gek nog niet......
Ik ga binnenkort maar eens informeren naar de mogelijkheden in de buurt!! Bedankt voor je tip OK dan!

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 15:17

veel succes

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 16:07

Ik hoop echt dat western de oplossing voor je kan zijn! Als je ze daar goed uitlegt wat er met je is helpen ze je vast ook wel met poetsen en dergelijke! Laat je niet kisten en maak er van wat je ervan kunt misja!!
Veel succes!

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 16:44

Dank je Clitia.

Ik rijd normaliter western maar ik rijd nu helemaal niet omdat ik niet eens een drafje aankan en wat denk je van opzadelen met een westernzadel. Alleen stappen, lange teugel en gewoon genieten van de rust dat is wat me lukt. Ik hoop dat het voor jou wel wat uithaalt, Misja.

Ik loop bij een Nefroloog aangezien ik hiernaast een torenhoge bloeddruk heb. Hij is overigens wel serieus met bij bezig moet ik zeggen, alles is een optie en als het mij geruststelt laat ie zelfs mijn grote teen onderzoeken zeg maar. Ik hoop dat ze kunnen vinden wat er mis is.

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 16:59

is het alleen aan je armen. of ook aan de rest van je spieren. misschien is het dan een optie om western te gaan rijden. hoef je niet meer zoveel met je armen en benen te doen.
maar echt heel veel sterkte. vind het echt heel erg naar voor je.. Ach gut

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 19:04

Het zit voornamelijk in mijn armen, maar ik heb ook veel last van mijn rug, mijn vingers, en van tijd tot tijd mijn benen. Maar mijn armen, dat is het grootste probleem inderdaad.

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 22:28

Jeetje... klinkt als onwijs kl*te...
En ik maar zeuren omdat ik 4 maanden niet paard mag rijden.
Hoop dat er medicijnen op de markt zijn die je een beetje kunnen helpen de pijn te verzachten.Veel sterkte!

Tancreda4

Berichten: 24036
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 22:36

Ik wist het verhaal al, vind het echt rot voor je!
Wat er werd gezegd, mischien is western idd wel iets voor je! Ach gut

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 22:37

tjee zeg, heb dit met verbazing zitten lezen. ik heb namelijk galstenen gehad en had toen ook vreselijke pijnen, verkrampte ook bij iedere äanval". en toen dat verholpen was, had ik nog steeds pijn, wat bleek, mijn slokdarm zit 5cm in mijn maag, en door het maagzuur, kreeg ik enorme pijnen, kon ook niet paardrijden, is nu met medicijnen verholpen, ik hoop echt dat er voor jou, dat er iets gevonden word waar ze wat mee kunnen. Is mennen niet iets voor je?

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 23:02

droppie_18 schreef:
tjee zeg, heb dit met verbazing zitten lezen. ik heb namelijk galstenen gehad en had toen ook vreselijke pijnen, verkrampte ook bij iedere äanval". en toen dat verholpen was, had ik nog steeds pijn, wat bleek, mijn slokdarm zit 5cm in mijn maag, en door het maagzuur, kreeg ik enorme pijnen, kon ook niet paardrijden, is nu met medicijnen verholpen, ik hoop echt dat er voor jou, dat er iets gevonden word waar ze wat mee kunnen. Is mennen niet iets voor je?


Hoe kan dat dan? Van die slokdarm?? En had je dan krampen in je buik? want dat heb ik dan weer niet..
En mennen..sja..dan ben ik toch ook weer constant met mijn armen aan het werk??

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 09:47

Misja schreef:
Het kan dus heel goed zijn dat het doek wat paarden betreft voor mij voorgoed is gevallen. Als het is wat ze denken kan ik nooit meer rijden zonder pijn..dus nooit meer rijden.. Boos!
Ik kan er zo goed mee omgaan (heb gelukkig nog vele andere dingen naast het paardrijden), maar toch..als er dan zo'n ruitertjes langskomen, dan steekt dat me toch wel.. Scheve mond
Moest het ff kwijt weer.. Boos!


ow meis, wat is dit herkenbaar !!!!!!!!!
Ook ik zit in de situatie dat het misschien 'over' is voor me door een scheef bekken en misschien blijvende pijn aan een scheef SI gewricht.............en ja, over het algemeen doe ik er ook heel koel over, maar ondertussen, wat je zegt, als je mensen dan zo lekker ziet rijden..........dat doet pijn ja....het zijn van die vervlogen dromen dan he...ik wilde zo graag lekker wedstrijdjes gaan rijden op een super braaf paardje. Al kwam ik maar tot de L1, dan had in ieder geval wel m'n droom uitgekomen...............

sterkte....kweet PRECIES wat je voelt.............. Ach gut

p.s. nog niet wanhopen hoor, voor hetzelfde geld komt het toch weer goed, you'll never know

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:02

kun je die scheve bekken niet door een manueel therapeut recht laten zetten? heeft di evan mij ook bij mij gedaan en ik voelde me gelijk al beter.

en een western zadel is idd zwaar, maar als je aangeeft dat je dat helaas zelf niet kan, kan een ander dat toch voor je doen?
je gebruikt je armen wel, maar veeeeeeeeeel minder als met engels.
heel veel succes er mee

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:43

Misja"]
[quote="droppie_18 schreef:
tjee zeg, heb dit met verbazing zitten lezen. ik heb namelijk galstenen gehad en had toen ook vreselijke pijnen, verkrampte ook bij iedere äanval". en toen dat verholpen was, had ik nog steeds pijn, wat bleek, mijn slokdarm zit 5cm in mijn maag, en door het maagzuur, kreeg ik enorme pijnen, kon ook niet paardrijden, is nu met medicijnen verholpen, ik hoop echt dat er voor jou, dat er iets gevonden word waar ze wat mee kunnen. Is mennen niet iets voor je?


Hoe kan dat dan? Van die slokdarm?? En had je dan krampen in je buik? want dat heb ik dan weer niet..
En mennen..sja..dan ben ik toch ook weer constant met mijn armen aan het werk??
[/quote]

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:47

de dokter noemde het een soort van hernia breuk? en ik idd krampen in me buik, omdat de hele boel verkrampte van de pijn in me slokdarm, heel ingewikkelt, heeft ook 8 jaar geduurt voordat we daar achter kwamen Verward kreeg ook allelei fisio therapie maar dat werkte niet, kan wel geopereert worden,maar zolang het met medicijnen gaat, doen we het nog niet. Hopelijk heb jij snel een antwoord op je klachten, en kan je er mee aan de slag. sterkte ermee.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:48

jeetje..wat lijkt dat super erg zeg..om te weten dat je misschien nooit meer zou kunnen paardrijden...veel sterkte..en ik hoopd mat het western rijden misschien een optie voor je is !!