Dagje Mystery

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24038
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Dagje Mystery

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 23:57

Vandaag weer naar Mystery geweest. Mystery is het paardje van Samantha5 hier op bokt, die ik sinds begin januari verzorgd op de zaterdag. Vandaag was het de 5e keer alleen.

Ik zag er een beetje tegenop aangezien we (ik en maris) vannacht (ja vannacht tot een uur of half 3 waren we nog bezig...) herinneringen enzo aan het ophalen waren, het veel over Gen hebben gehad, en ik weer wat wanhopige momenten had gehad...

Natuurlijk gewoon gegaan, maar niet met een vrolijk gevoel.
Dat werd gelukkig al snel anders. Eenmaal lekker bezig ging het allemaal lekker Lachen
Myst wilde graag naar buiten, zijn regendeken opgegooit en wilde hem in de bak zetten, maar er was net iemand mij voor. Dan maar in het 'modder' weitje. Normaal gesproken rolt hij daar niet, en normaal hoeft zijn regendeken daar niet op, maar gelukkig dat ik dat nu wel deed want meneer ging toch in de modder rollen Rolleyes
Ik hem daar een pluk hooi gegeven, aangezien er op dat stukje niet veel te doen is, maar meneer heeft geen hap gehad Scheve mond Hij vond het leuker om bij het hek te staan >;)

Ik gaan uitmesten (hij had de drollen weer lekker verstopt Tong uitsteken ) en toen Myst weer gehaald. Even snel borsteltje erover, maar niet te grondig, omdat ik hem in de bak ging losgooien en hij dan vrijwel altijd gaat rollen (vandaag dus echter niet >;) ). Hij had er lekker zin in, en zijn meeste energie was er al uit.
Toen ben ik hem gaan longeren. Het ging stukken beter, ik leer het nog wel eens Lachen Hij was heel braaf, maar op een of andere manier is hij bij mij nooit echt super fris, terwijl ik van zijn vrouwtje anders hoor Lachen
In de bak even gestapt. Toen ik even met hem ging 'praten' en kroelen, bleek hij dat wel fijn te vinden volgens mij, aangezien hij zijn jongeheer het daglicht liet zien *LOL* *LOL* Tong uitsteken

Hem op stal gedumpt met zweetdeken, en de knijn en caavs gevoerd en Mysts eten klaar gezet.
Daarna nog even gepoetst. Hij was harstikke lief!!! Vorige week was hij ook al stukken liever, maar nu nog liever! Hij genoot heerlijk, ging lekker met zijn lip mee met de poetsbewegingen en het voelde alsof er nou eindelijk een klikje tussen ons was Lachen Even een fijn moment Het komt nog wel eens goed tussen ons

Soms heb ik momenten, is dat paardengebeuren nog wel iets van mij? Zal ik er niet gewoon mee stoppen aangezien het vaak zo zwaar ligt... Of ik dat nog wel wil een nieuw paardje, opnieuw beginnen en op een gegeven moment ook weer moeten missen...
Maar als ik dan zo'n dagje bezig ben weet ik dat ik het nooit zou kunnen opgeven dat paardengebeuren , ik ben zo helemaal in mijn element... Hyper!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 00:19

Fijn dat het zo goed gaat, ik kan me het best voorstellen dat je die gevoelens hebt.
En elk paard heeft zo z'n eigen plekje in jou hart!