Van Shadow afgevallen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33039
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-01 13:33

Vandaag was het droog, dus toen ik klaar was met werken heb ik snel mijn fiets gepakt en ben naar Shadow gefietst. Ik kom langs het weiland gefietst en dacht echt he, waar zijn ze nou?? Verward Ik mijn fiets op slot gezet bij de bak, staan ze gewoon op stal Haha!

Eerst maar eens poetsen, want hij was me vies!! Toen opgezadeld en gaan rijden. Hij was niet overdreven fris, dus dat viel al mee. Met stappen en draven ging hij wel hard, maar luisterde vrij goed, dus na ongeveer 20 minuten maar eens een galopje geprobeerd. Hij viel er telkens uit, op een gegeven moment was ik dat zat, dus ik gaf hem een knal en hehe hij galopeerde eindelijk gewoon door. Gelijk beloont en volgens mij dacht ie he belonen wat betekend dat ook alweer? Mag ik dan stoppen? Ik zal het maar eens proberen, dus Shadow vanuit volle galop (hij ging echt hard!) ging de bocht om en draaide door, maar ik ging nog rechtuit dus daar lag ik!! Haha!
Maar niks aan de hand en gewoon weer opgestapt en nog eens een half rondje gegalopeerd, daarna nog effe gedraaft en gestapt. Toen was ie echt superbraaf Lovers in stap ging hij helemaal ontspannen en nagevelijk lopen (en dat op MIJN tempo Party!! )

Daarna nog even naar buiten geweest in mijn eentje, ook niks aan de hand, helemaal vrolijk oortjers erop en lopen maar! Als ik samen met een ander paard gaat is tie strontvervelend, echt vreemd, want normaal geproken is dat toch andersom??

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 14:00

Oei! Niks bezeerd? Rare vogel die Shadow, schrok hij soms van zijn eigen shadow?? *LOL*

O, ik ken ook een paar paarden die braver zijn als ze alleen naar buiten gaan en in een groepje stierlijk vervelend zijn, echt een uitzondering is Shadow dus niet. Het zijn rare wezens... Haha!

Ineke2

Berichten: 33039
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-01 14:09

Nee ik heb mij niet bezeerd, zelfs geen spierpijn of blauwe plek! Nee hij draaide gewoon door terwijl ik dus nog rechtuit ging hihi...Ik heb het zand van me afgeklopt (ben ik blij dat ik niet in een modderplas ben gevallen Haha! ) en ben weer opgestapt. Ik had zelfs geen last van trillende knietjes...was eerder verbaasd dat ik erop eens naast lag Clown

O geen uitzondering dus...ik had het alleen nooit eerder meegemaakt, zeker omdat Shadow nog zo jong is en alles nog moet leren.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 14:33

Aww, hij is ook niet zo groot he *LOL* Wel goed dat hij daarna zo braaf was!s

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 18:21

nouhouhou jij valt wel op lekker zand en ik in de modder..... grrr niet eerlijk!!!! en ik had ook nog eens trillende knietjes (ok ik trilde helemaal ook goed) en jij niet!!!!! t leven is oneerlijk verdeeld!!!
maar fijn dat je je niet had bezeerd (had ik namelijk ook wel, heb nu nog een onwijze blauwe plek) en dat je dr gelijk weer op kon!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 20:05

haha Ineke sorry maar zo'n mooie landing als Maaike lukt je toch niet dus je kan maar beter stoppen haar lancering na te doen *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 22:23

hihi je valt inderdaad niet van erg hoog Haha!
Is dit de eerste keer dat je van Shadow afvalt?
want eigenlijk vind ik dat je chocoladebollen uit moet delen hoor Vork
Zodra je hierheen komt moet je die wel meenemen he! Vingers aflikken
xxxjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Ineke2

Berichten: 33039
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-01 22:53

Chocoladebollen wat zijn dat?? Verward bedoel je moorkoppen?

Ehm ik ben al wel een keer van Shadow op de grond beland, maar dat was niet echt vallen. Hij gaf toen een bok en ik lag op zijn hals en kon niet meer terugkomen in het zadel dus toen moest ik mij eraf laten glijden. Maar dat telt niet he??? Dan is dit de 1e keer *LOL*

Haha Nimber hoe weet jij dat nou, je was er niet bij, lekker puh Tong uitsteken

En Maaike sterkte met je blauwe plek Knipoog

Nope het was een snelle landing, van zo'n groot beest heb je nog even een seconde meer tijd om 'goed' te vallen, van zo'n kleintje niet *LOL*

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 10:22

uhm, die bollen gevuld met slagroom en een chocolade randje eromheen Pling
hebbuh!!!! Vork

Oke oke dit was de eerste keer Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Ineke2

Berichten: 33039
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 16:25

Goed oke, dan gaan we wel naar de bakker als ik bij jouw en Nathalie ben, anders ben ik bang dat ze gesmolten of plat zijn eer ik bij jullie zijn Knipoog

Ik heb ook wel zin in een chocoladebol Vingers aflikken Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bonny95, eridinges, Mark0919, noordje, Pinacolada, sterregoud, SunnyHorse, Taucha en 38 bezoekers