vervolg Prisca's benen...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

vervolg Prisca's benen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 08:33

Gisteren is de dierenarts weer geweest en het lijkt erop dat het beter gaat. De koorts is weg. Hartslag is weer normaal en ze heeft gemest... Benen zijn nog steeds dik, maar wel ietsje minder. Dat betekent dat ze vandaag niet naar de paarden kliniek in Kesteren hoeft Ze heeft weer 2 spuiten gekregen.

Ze heeft al wat meer gegeten en kijkt zelf wat fitter. Mijn vriend heeft gisteren middag een uur (!) met haar gewandelt, om te kijken of dat helpt en ze nemen dan wel wat meer af.

Met de dierenarts afgesproken dat ze vandaag weer komt kijken en waarschijnlijk krijgt ze dan weer spuiten. Dan is het weer afwachten. De dierenarts zei dat ze pas ophield met komen, als het paard goed is. Eerder laat ze Pris niet 'los', vind ik een erg prettige gedachte.



Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131720
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 08:39

Fijn dat het weer wat beter lijkt te gaan !
Zijn ze nog steeds van mening dat het kuilgras de boosdoener is ?
Ik duim voor een snel herstel

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 09:13

Oscar schreef:
Fijn dat het weer wat beter lijkt te gaan !
Zijn ze nog steeds van mening dat het kuilgras de boosdoener is ?
Ik duim voor een snel herstel


Ja vroeg ik mij ook af. En zo ja moet/kun je dit in de toekomst voorkomen.
Sterkte en duim voor verder herstel.

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 09:46

Het lijkt er nog steeds op dat het dat kuilgras was, maar dat is niet te voorkomen. Ze krijgt altijd kuilgras en normaal is er niks aan de hand. Er heeft gewoon net even iets ingezeten wat niet goed voor haar was.
We proberen het gewoon weer te voeren en kijken wat er gebeurd. Het pak waar ze dan ziek van is geworden is op. dus daar krijgt ze zeker niks meer van.

Het kan eventueel ook zijn dat ze reageert op haar medicijnen voor verkoudheid. Het schijnt zo te zijn dat ze ook een allergie kan opbouwen, dus de volgende keer dat ze antibiotica nodig heeft extra opletten...

Vanmiddag weet ik weer meer.


KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 12:36

dierenarts is alweer geweest. Nu nog maar 1 soort spuit gehad, alleen de peniceline. Morgen krijgt ze er nog een. De benen worden steeds dunner.

Ze begint alleen steeds meer te denken dat ze misschien toch ergens een wondje moet hebben... maar we krijgen hem niet gevonden. Misschien is het dus toch weer niet van het kuilgras... Het blijft dus eigenlijk een raadsel Verward

Is verder ook niet super belangrijk, als mijn paardje maar helemaal beter wordt. Longen zijn ook nagekeken en die zijn nu helemaal schoon, dus door haar verkoudheid is ze ook weer heen. Het gaat dus nog steeds beter OK dan!


Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 16:22

Ik hoop dat het alles goed komt hoor ik zal zker voor je duimen. Ik hoop dat ze kunnen ontdekken wat het nou precies eigenlijk is.

succes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers