Super-Ullis

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laurakeuh

Super-Ullis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 20:57

Vandaag had ik weer les op de manege... ik reed met Ullis !!
Ullis staat over het algemeen bekend als : de slome stomme reus ...
En als er mensen op rijden doen ze het meestal tegen hun zin,en werken ze nog ineens niet tegoei Verward

Ik moest er dus op ... Nou éh, ik wist al wel langer dan vandaag dat hij een slome reus was, maar stom is hij zeker niet Toen ik beginner was reed ik ook geregeld op hem,en dat is me niet zó goed bekomen, dus ik was er niet zo héél erg scheutig op ...

Maar vanaf we begonnen met rijden werd ik helemaal verliefd Lovers
Ik snap echt niet hoe het komt, maar op 1 of andere manier passen we echt heel goed samen ... mevrouwtje deed heeeeel de les haar uiterste best!Liep heel de les *na wel wat moeite natuurlek, want niemand rijd haar naar beneden Verward * mooi naar beneden ...
Ze liep echt schitterend in de hand ! die grote reus kan dan toch nog wel iets van dressuur Haha! de figuren waren ook heel goed enzow ...
Ik ben REUZE(haha,woordspeling Tong uitsteken )FIER !!
en ik heb aan IEDEREEN bewezen, dat die slome reus, een heel leuk paardje is,dat haar uiterste best doet, als je er maar achter vraagt !

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 21:21

Leuk joh!! En nu iedereen je morgen Ankie noemen :p

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie