vrijdag naar de fokker waar mn paard is gefokt..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Olympia

Berichten: 55601
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

vrijdag naar de fokker waar mn paard is gefokt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 21:11

Vrijdag ga ik eindelijk naar de fokker waar mn paard is gefokt.. In oktober 2003 hebben we haar in moeten laten slapen en daarna hebben we een brief aan de fokker geschreven.. Nou daar kregen we maar steeds geen antwoord op..MN beste vriendin waarmee ik ons paard had de stoute schoenen aangetrokken en die mensen maar opgebeld.. Nou die wisten niet waar we het over hadden en ze hadden de brief wel gehad maar konden het paard niet plaatsen..Beetje raar want dat adres stond op haar paspoort..MAar ze hadden wel een oom die paarden had.. Dus de volgende dag die man gebeld.. En idd die was de fokker van Olympia, en die vertelde ons dat haar moeder nog leeft en dat ie daar nog op rijd.. TOen gevraagd of we een x langs mochten komen..En dat mag..En nou hebben we een afspraak voor vrijdag staan..Ik vind het wel spannend..De plek zien waar ze is geboren en opgegroeid tot haar derde..
Ben benieuwD!!
Kuzzz BRig

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 23:17

Aaah das wel leuk voor je ja
Weet je een beetje hoe je paardje geleefd heeft en opgegroeit is daar
Ik zou zeggen veel plezier hoor!!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 10:26

Spannend. Ik heb je verhaal over Olympia niet gevolgd. maar misschien kun je na het zien van de plek waar ze is opgegroeid je verdriet om Olympia ook beter loslaten. Misschien herken je ook wel veel in haar moeder en kun je daar troost in vinden. Leuk hoor dat je de oorpsrong van je paardje achterhaald hebt. Maak je wel foto's?

Olympia

Berichten: 55601
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 19:43

Jha daar zit ik dus nog even over te twijfelen of ik foto's ga maken.. Dusch..MAar ik vind het ook super spannend en heb er onwijs veel zin in..Ik denk alleen niet dat ze op dr moeder lijkt want dat is een vos.. Want ik weet wel de rede waarom Olympia weg moest.. Want die was geen vos en er was geen plek meer.. Dusch...

cindy14
Berichten: 89
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:34

leuk voor je joh!! kan je zien hoe ze het heeft gehad vroeger Knipoog
suc6 OK dan!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 23:39

Leuk zeg! Ik heb een tijd geleden Rinkja haar fokker ook gebeld, de gegevens stonden in haar papieren. Zij heeft me toen allemaal foto's van Rinkja als veulen en enter enzo opgestuurd, echt hardstikke leuk!

Omegamedo

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 01:06

O leuk !
Ik ben naar de vader van mijn paard geweest, en daar lijkt ze qua kleur erg op . Haar moeder kon ik eerst niet vinden maar heb ook het adres van haar fokker gevonden , dus wilde naar haar moeder ook. Heb ik eindelijk na een aantal maanden gebeld....was haar moeder net een paar weken weg...dus ik was te laat. Vind het nog jammer. Er zijn ook nergens foto's of plaatjes ofzo te vinden , zelfs de fokker had geen foto's van haar moeder ( Gimmick Wedeflex, draver ).
Als ik jou was, zou ik zeker een paar foto's maken, anders krijg je misschien heel veel spijt dat je het niet gedaan hebt. En het is toch een mooie herinnering , de moeder van je paard...