Beroemd Broertje op De Basisschool?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ShEtLaNdUrZ
Berichten: 3056
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: HeerHugoWaard

Beroemd Broertje op De Basisschool?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 18:35

heey,
mijn Broertje.. (10 jaar.)
die neemt nu al MEIDEN mee naar huis.. Bloos!
is dit normaal voor zo'n kleine jochiej? Verward
en dan moet ik van me meoder bijv. een snoepie brengen en dan is het allemaal heel mjah, hoe moet ik dat zeggen Verward
druk aan de gan met iets Scheve mond
ik snap dr helemaal geen hol van
weet jullie iets hierop..?
~xXx~ Chelsea.
Lips are sealed als ik binnen kom dan moet ik gelijk oprotten en heb ik un schoen in me hoofd hangen Verward Lips are sealed

[i


Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 18:40

Zou je alsjeblieft in normaal Nederlands willen typen, dat leest wat makkelijker...
Overigens vind ik he inderdaad erg jong, maarja, kinderen schijnen steeds jonger volwassen te zijn Verward

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 18:42

Tsja,wat doe je eraan....niks waarschijnlijk...

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 18:47

is ie 10?? djeez dan zit ie in groep 6 ofzo?
toen ging ik ook met jongens van school mee naar huis, om daar tussen de middag te eten omdat ik een hekel had aan 'overblijven' op school, met die irri moedes die dan op je letten en dan moet je stil zitten enzo, ging dan liever met iemand mee naar huis

maar we gingen dan gewoon braaf eten en dan wat spelen ofzo, maar iig geen dingen als doktertje oid Knipoog
en vanaf groep 7/8 deden we weleens kustikkertje op school, maar dat was het dan ook echt!

wat zeggen je ouders, en de ouders van die meisjes er van?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 19:02

Zow... die zijn wel héél erg vlot bezig. Hoe oud zijn die meisjes eigenlijk?

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 19:06

maar waarom is ie beroemd dan?

Crista

Berichten: 3018
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 19:10

ik denk dat ze eerder geliefd of populait bedoelt....

If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 19:29

Eh weet je zeker dat ze bezig zijn met iets of gok je dat omdat je gelijk de kamer weer uit moet?

Want als ik vroeger een vriendje mee nam *jaja op die leeftijd* kickte ik ook altijd mijn broertje de deur weer uit.
Maar ik had nou eenmaal meer vriendjes dan vriendinnen...waren veel leuker om oorlogje mee te spelen enzo Haha!

Zelfde geldt is jouw broertje zo'n zacht jongetje wat uitgroeit tot de verkeerde kant Knipoog Verklaart ook al een boel hoor

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 20:53

Van de week is mijn schoonzoon [11 jaar Haha! ] voor het eerst bij ons geweest en is meteen maar blijven eten!
Mijn dochter en dat jongetje krijgen al een kleur als ze elkaar aankijken laat staan elkaar per ongeluk aanraken Bloos Nee hoor ik vertrouw ze wel,maar er zijn kinderen die op die leeftijd wel al met sex bezig zijn,tja en dan zit de kans er in dat je heeeeeeeeel jong oma word Haha! Haha!

https://www.facebook.com/FotoBiancaS

ShEtLaNdUrZ
Berichten: 3056
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: HeerHugoWaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 21:35

haha, neej.. ze zijn nog niet bezig met sex ofzow.. maar, may-b zijn ze wel aan t tongen ofzo Verward
en dan dat al op die leefdtijd? ik stoind dr gewoon ff verbaast bij Tong uitsteken
majah, me broertje zit in groep 7 en die meiden ook, dus.. ze zien aar wat ze doen.. zolang ik dr maar, geen last van heb maar, was gewoon ff verbaast dat, dat zomaar kon Scheve mond
~xXx~Chelsea.

[i

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 21:41

ShEtLaNdUrZ schreef:
haha, neej.. ze zijn nog niet bezig met sex ofzow.. maar, may-b zijn ze wel aan t tongen ofzo Verward
en dan dat al op die leefdtijd? ik stoind dr gewoon ff verbaast bij Tong uitsteken
majah, me broertje zit in groep 7 en die meiden ook, dus.. ze zien aar wat ze doen.. zolang ik dr maar, geen last van heb maar, was gewoon ff verbaast dat, dat zomaar kon Scheve mond
~xXx~Chelsea.

Tongen op die leeftijd? Hmmz oke Verward
Ik zal het er maar eens met je moeder over hebben, wij kunnen hier niet veel aan doen he.

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 23:13

ja het wordt steeds vroeger he.....
Ze worden steeds vroeger volwassen blijkbaar hihih


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alexios, IngeK, Jihama, Niwla, Plop1997, SentiBot en 19 bezoekers