Geweldig !!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ludora

Berichten: 5168
Geregistreerd: 15-07-02

Geweldig !!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 12:51

Van de week mijn 4 jarige voor het eerst los laten springen. Hij heeft wel eens eerder balken ontmoet maar nooit gesprongen.

We laten hem in de bak en hij ziet dat hout liggen, en dat alleen al was echt heel spannend. Even wat rond laten lopen en toen op de 'hindernis' (hooguit 40 cm) aangestuurd. De eerste paar keer was ie net te snel en glipte hij tussen ons door, maar na een paar keer rustig proberen ging ie er toch op af, met 4 beentjes van de grond kwam ie er over heen.

Wij kei hard roepen dat ie braaf was en belonen, en toen nog een keer, dat ging al een stukkie soepeler en hij kwam er redelijk over heen. Ik besloot dat het toen genoeg was want hij was flink opgewonden, en rust behouden op hidernissen is wel een prioriteit.....

Dus ik wil hem nog ff wat laten rond draven, wend hij zelf af en springt de hindernis nog eens, ik stond toen alleen in de bak en niet in de buurt van de hindernis...... En toen bleef ie door gaan.... Hij had de smaak te pakken !!!! Ik moest zo lachen !!!! Echt geweldig....

Ik loop naar em toe om em te belonen en hij loopt me achterna en ik loop richting hindernis en spring er over heen en wederom komt ie me in volledige rust achterna gesprongen !!!!

Echt zo leuk, een geweldige ervaring !!!! Ik ben zo gelukkig en blij met mijn kleine draakje !!!! hahahhahaha OK dan!


LibertyLucky

Berichten: 965
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:50

ah wat leuk zeg ,als dat geen springtalentje word!!!!!
Leukdattie zoveelplezier er in heeft!!

Ludora

Berichten: 5168
Geregistreerd: 15-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 13:56

Tsja paps en opa zijn Flemmingh en Uniform en die hebben van oorsprong altijd gesprongen, alleen de nakomelingen hebben mee dressuuraanleg dus hebben ze die twee maar in de dressuur uitgebracht !!

Echt lache, het wordt misschien wel een spring monster !!!! hahahahha Nu ik nog !!!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:16

Leuk dat ie er zoveel plezier in heeft!!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:19

Wat fijn dat ie uit zichzelf springt!
Daar moet je toch ook wel zelf mee willen gaan springen... Haha!
Het paard is er al nu de ruiter nog Knipoog

Rona, Linanda en Oackly

Jeanine

Berichten: 227
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Nederwetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:25

He kei gaaf joh!
Tryomph is ook echt zo'n springbeer! Kan die echt kei goed!
Ik ga binnenkort weer naar hem toe, ik ben zo benieuwd he hoe hij nou eindelijk is geworden.
Voel je je al wat beter? Nou doe rustig aan en een dikke kus van mij!
Groetjes Jeanine

Maskers op? Hoezo? Geupdated profiel nu, maar binnenkort met foto's!

ZonnebloemJarig

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 19:00

he wat gaaf joh!!!

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Ludora

Berichten: 5168
Geregistreerd: 15-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 19:43

Ja ik ben ook echt trots..... Als ik dadelijk weer kan gaan rijden (auto ongeluk gehad) dan wil ik ook kijken of ik niet met een goede spring instructeur mijn vertrouwen een beetje terug kan krijgen....

Jeanine, het gaat weer ietsjes beter !!! Nog wel veel pijn, maar thanx !!!!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131961
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 19:54

Da's echt leuk !
Het zal je ook vast goed doen dat je paard zoveel vertrouwen in je heeft.
Dat smaakt vast naar meer Knipoog

Ludora

Berichten: 5168
Geregistreerd: 15-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 20:03

Ja ik heb altijd graag gesprongen tot ik een mega harde val met mijn pony heb meegemaakt (verschoven ruggenwervels, 2 maanden plat en in totaal 4 maanden in een corcet)

ik ben dus niet meer zo'n held, maar ik vind het nog wel heel leuk, misschien wordt het wel wat ?!?!?!?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 16:47

Als je al erop kunt vertrouwen dat je paard ook werkelijk springt en niet weigert en zo, dan ben je al heel ver. Iones deed dat ook, zo uit zichzelf springen. vond ik leuk. Nu spring ik zelf nog steeds graag met hem. Ik ben ook geen held hoor! Maar ik kan op hem vertrouwen en dat weet ik.

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: daaf4ever, DayDream21, Dirkje_Nero, Flip, K_nolan, knockout1, lies_sparkle, lissssan, marit34, midori, paardje2013, Padoertje, pillow, Ponytante, Relserk, Syzygy, xamberr en 144 bezoekers