update luuk * nog steeds slecht*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

update luuk * nog steeds slecht*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 15:56

hallo,

het is lang gelededn dat ik hier ben geweest zeg... mijn computer is kapot helaas dus nu ff vlug via laptop van mijn broer.

maar het gaat nog steeds niet goed met luuk. sommige van jullie kunnen misschiennog wel verhalen herrineren van mij dat die altijd zo vast pakte op links. eigenlijk ging het een tijd heel goed. een paar keer op cocnour geweest een keer 3de geworden ging allemaal heel fijn. maar vande een op andere dag was het weer zover. kei sterk op links. niks mee te beginnen. hij werd zelfs nog onregelmatig op linksvoor. niet goed dus. nu staat die al bijna 4 weken stil. hij zou eind januari nagekeken worden, kreeg de da ineens de waterpokken dus dat ging ook niet door. nu gaan we morgen er heen, ben heel benieuwd.
ik hoop dat ik het morgen kan laten horen en anders pas in het weekend weer.

met mij zelf gaat het ook nog steeds slecht met mijn schouder. er zijn foto's gemaakt daar krijg ik dinsdag de uitslag van. verder heb ik al fysio wat niet eccht helpt en er is al bloed afgetapt waar alles goed van was.

dus met beide niet echt denderend maar we slaan ons er door heen!

groetjes ingrid

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 16:16

ah gossie meid, gaat lekker daaro dus, laat ons zo snel mogelijk de uitslagen weten en alvast hou er de moed in!! Ach gut

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 16:17

Sterkte. .. laat je ons de uitslagen weten ?