wat een k*t weer!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

wat een k*t weer!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 10:07

Hallo allemaal,

Wat een kl*te weer hè!!!
Ik hoop maar dat de bak een beetje te rijden is en dat het weer even mee werkt,maar ik vrees het ergste.
dus dat zal niet veel worden met rijden. Dan maar longeren(als dat te doen is) of ff losgooien...
Maandag wordt er een nieuwe bodem in de bak gelegdt, dus dan zullen we ook niet zo heel veel kunnen doen. Maar je gedult wordt wel bekroont, want dan zullen we een goeie bak hebben en dus altijd kunnen rijden!!

Nou ik ga me maar gauw aankleden en naar me paardje(nu is het droog)!!

groetjes dolfijntje

Lachen Een nieuw jaar een nieuw begin Lachen


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 11:14

Hier is het nu ook ff droog, vanacht was er een heuze storm aan de gang hierzo Scheve mond Ik heb geen oog dichtgedaan.
De bak bij de manege is niet te berijden nu gisteren was het al een zwembad dus nu helemaal. Gelukkig hebben ze ook nog een binnenbak!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 11:22

Ik ga maar niet naar Des toe. Het is echt pokkeweer. Dan is het even droog, voor 5 minuutjes en dan plenst/sneeuwt of hagelt het weer!

Dan maar gewoon een flink pak sneeuw, of liever dat warme weer van de afgelopen dagen. maar dit.... Bleh!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 11:24

Het is erg maf weer: het stormt hier zijn best, maar de zon schijnt wel...

Imker en Vienna staan toch maar gewoon buiten en straks ga ik even met Imker naar buiten (rijden) om zijn spieren even los te maken.

Toos paardloos

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 12:49

Hier schijnt de hele ochtend de zon al, maar net begon het alweer te sneuwen/hagelen.
Gelukkig hoef ik vandaag niet naar stal te fietsen door die windt want de moeder van een stal genoot wil ons brengen met de auto OK dan!
Vanacht is het wel meegevallen met het weer hierzo vondt ik.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 13:33

IK HAAT STORM Boos! Stoom uit je oren Extreme duivel Misselijk
Vannacht om 2 uur er nog uit geweest, om te kijken hoe het achter met de paarden was. Die stonden er gelukkig bij als of er niks aan de hand was. Kom je weer je bed in, dan ligt er naast je 1 gewoon te slapen en te snurken Slapen als of er niks aan de hand is.
Vanmorgen om 7 uur was ik er weer uit. Boos! Het ging weer te keer.

Het stormt nu al zo wat een maand, maar wennen doe je er niet aan.
Vanmorgen hebben Koos, Opa en de ukkies 2 uurtjes buiten gestaan en 1 moet er nog uit. Dat wordt tussen de buien door slingeren.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 13:35

Het is heel raar, het ene moment waait het ontzettend hard, het andere moment waait het wat minder en dan is het best lekker buiten en weer het andere moment hagelt het knikkers Verward

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 13:39

Ook ik heb zat van dat natte weer,zelf op die fijne stal van ons begint het behelpen te worden.
De buitenbak drijfnat en nog 2 maanden wachten tot er een eb en vloed bodem in komt.
Met een paard wat alleen maar aan de longe of vrij mag,heb je af en toe wacht tijden van 2 uur voor je eindelijk iets kan doen


Mijn lijfspreuk:
Als ik iets doe, dan doe ik het goed, anders begin ik er niet aan !

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 13:45

IK WIL LENTE!!!!!!!

echt niet normaal, pokkeweer... zondag is niet één van mijn 'verzorgpaarddagen' morgen weer, en ik heb het vage diee dat het dan gwoon wel nog steeds pokkeweer zal zijn... en hoe een droge bak eruit ziet? das iets insprookjes toch?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnniekSolana, Flew, frensje, janneke_S, kimwilliam, Muga, noomie1, Pantykous, Rubio, Schrompeltje, xDaylight, xRoossie95, Yinka en 119 bezoekers